3.3.1 Celkový přehled záměru a provedení

Jako mnoho jiných vlastností Falcon 4 BMS, realita je jedna z hlavních důvodů pro tyto změny v oblasti radia. Kromě Internal Voice Comunnication (IVC) pro multiplayer, který má vlastnosti SuperPacku 3, výrazně vzrostla flexibilita a realita.

Současné provedení herního kódu je založeno na používání externího hlasového klientského programu, který má spuštěn každý hráč a vzdáleným serverem s hlasovým programem, hostitel může být jeden z hráčů nebo může být trvale umístěn na samostatném serveru.

Existuje celá řada možných kandidátů pro klientské a serverové hlasové programy a kód uvnitř hry je navržen tak, aby rozpoznal vybraného hlasového klienta, především a zároveň nabízí možnost ovládat klienta z hry, pomocí reálného rádia a HOTAS ovládače. Toho je dosaženo pomocí sdílené paměťové struktury tohoto herního kódu, a poskytuje informace o stavu klientského programu. Každý klient je upraven k čtení stavu sdílené paměti a teoreticky bude využíván pro vytvoření dobré hlasové komunikace.

Chcete-li, abyste to měli co nejjednodušší, jedna taková kombinace  programu klient / server je k dispozici jako součást instalace hry. Jsme velice zavázáni svolením TeamSpeak Systems GmbH/Triton CI Associates použít TeamSpeak 3 SDK pro tuto vytvořenou práci.

V podstatě, proto hlasový systém zahrnutý do Falcon 4 BMS obsahuje tři části:

  1. Program hlasového serveru, založený na TS3 SDK; a
  2. Program hlasového klienta, také založen na TS3 SDK; a
  3. Kódy avržené pro tuto hru, aby poskytly příkazy a ovládání místnímu klientskému programu.

Jestliže se zajímáš o bývalé provedení IVC, který byl založen na systému Microsoft DirectPlay Voice, tak ten byl odstraněn ze hry. Protože Microsoft před časem zrušil podporu pro tento systém, a nebylo možné to udělat tak, aby to fungovalo i ve Windows 7 nebo novějších operačních systémech, potřebovali jsme nový přístup a to je to co vidíme o programu založeném na TS3 SDK.

Jedna důležitá poznámka: tyto klientské a serverové programy založené na TS3 SDK NEJSOU – opakujeme – NEJSOU kompaktabilní s normálním klientským a serverovým programem TeamSpeak  dostupným na webu TeamSpeaku. Tyto SDK programy mají docela jiné provedení, takže nemůžeš tyto části míchat a pak s nimi hrát. Ve skutečnosti, programy klienta a serveru obsažené v instalaci Falcon4 BMS jsou použitelné jen s ostatními kopiemi přesně stejných programů. Prosím neptejte se, jak toto změnit, aby se Váš stávající TS3 (nebo případně TS2) server nebo klient se mohl účastnit těchto hlasových komunikačních systémů – není to možné.

Lidé z TeamSpeaku/Tritin pro nás udělali opravdu dobrý skutek s licencí k tomuto kód. Můžeš použít všechny pro Falcon 4 BMS – můžeme teoreticky mít najednou spuštěných tolik kopií, kolik je možné. Můžeme spustit server na jak dlouho chceme a tak často jak budeme chtít. Samozřejmě Triton nám vyšel vstříct, abychom mohli dostat to co potřebujeme z tohoto nástroje, a nastavil podporu pro Falcon4 BMS. Pokud bychom toho zneužili, Triton má možnost zrušit tuto licenci … takže prosím, buďte rozumní při používání těchto výhod, z mnoha našich důvodů.

  • NE dekompilujte nebo jinak neměňte navržený .exe soubor klienta nebo serveru
  • NE dekompilujte nebo jinak neměňte navržený .dll soubor, který se objeví s .exe souborem
  •  používejte klientský a serverový kód JEN v souladu s Falcon 4 BMS
  • NEZKOUŠEJ použít klienta se standardním TS3 serverem – nebude to stejně fungovat
  • NEZKOUŠEJ použít server se standardním TS3 klientem – nebude to stejně fungovat
  • Virtuální letky můžou mít spuštěné hlasové servery 24hodin a 7dní v týdnu, ale prosíme pouštějte server jen když ho potřebujete
  • Nespouštěj server .exe, pokud jsi sám, anebo pokud to opravdu musíš udělat
  • Jestliže spustíš svůj vlastní hlasový server samostatně pro hru, prosím ukonči tento server, jak ukončíš svou misi
  • Zde je limit - najednu připojeno jen 32 hráčů na jeden hlasový server

 

Každý z Vás má zodpovědnost k ostatním z naší komunity … právě jeden jedinec toto může změnit všem ostatním, nedodržením výše uvedených pořadavků, pro několik momentů sobectví nebo bezmyšlenkového chování … prosíme jen, buďte rozumní a neměli bychom mít žádné problémy.