2. Přehled

2.1 Změna platformy

BMS nyní podporuje 64bitovou spouštěcí aplikaci. Instalace vám umožní vybrat 64-bitový nebo 32-bitový režim. Multiplayer není kompatibilní mezi 32 a 64-bitovými verzemi, proto je nutné zajistit, aby se všichni hráči připojili pomocí stejného spouštěcího souboru. 64-bitová verze je preferovaný způsob, pak bude poskytovat lepší správu souborů a obvykle i bezproblémový zážitek.

Databáze BMS byla kompletně předělaná, aby umožnila snadnější údržbu a v budoucnu jednodušší aktualizaci. V důsledku toho TE nebo mody třetích stran nemusí být kompatibilní s 4.33, ale budeme je muset předělat. Proto tým BMS se snažil ze všech sil pracovat k poskytnutí konverzního nástroje. TE proto například lze snadno převést z 4.32 na 4.33 s Mission Commander (viz 2.9 níže).

BMS nyní obsahuje anti-cheat kód zajišťující, že všechny strany připojení stejného setkání nemůžou využít hacků a musí mít výchozí, nepozměněné soubory ve své instalaci. Tuto možnost lze povolit nebo zakázat hostitelem v souboru falcon bms.cfg s nastavením g_bRequireSameAcdataMP. Další nastavení pro MP byla vytvořena pro správu většina MP událostí.

Tyto klíčové soubory byly zcela přepracovány a lépe organizovány. Nástroje pro jejich správu jsou také v instalaci Falcona.

2.2 Změny grafiky

Grafika byla změněna v mezích enginu Falcona. Vylepšení grafiky se může zdát jako malé, ale v detailech to dělá zásadní rozdíl. Křídla F-16 nyní jsou nyní pružná při G zatížením nebo se chvějí v závislosti na rychlosti a zatížením větrem. Kondenzační páry křídel jsou provedeny v závislosti na počasí a G zatížení.

Bylo zavedeno mnoho nových 3D modelů letadel, zbraní a objektů. Nové skiny jsou také k dispozici. Povětrnostní vlivy byly výrazně vylepšeny. Aktualizován byl vlivy deště a sněhu. A seznam stále pokračuje …

2.3 Změny terénu

4.33 uvádí novou sadu dlaždic terénu s vysokým rozlišením, které drasticky zlepšují vzhled a dojem z Koreje. Tyto nové dlaždice zasáhnou obnovovací kmitočet, ale stojí to zato. Starší dlaždice můžou být stále nainstalovány, i když nejsou dodávány s instalací a nejsou již podporovány. Doporučuje se, aby všichni letící piloti měli stejné nastavení dlaždic, což je výchozí nastavení configu v falcon bms.cfg, abychom se vyhnuli problémům s kompatibilitou.

Autogen vykresluje stromy na terénu podle typu dlaždice, a přidává mnohem lepší pocit rychlosti v malé výšce. UI mapa byla přepracována do většího rozlišení. Kompletní sada aktualizovaných navigačních mapa a balíčků je k dispozici pro 4.33. BMS nyní podporuje navigační stanice, které nejsou umístěny na letecké základně.

BMS 4.33 letouny v Korea TvT terénu. To se vyznačuje velmi specifickou kampaní Tem vs. Team s velmi odlišným hraním hry používající BMS Korea terén. Tento terén by měl být považován za „nominální MP hrací plochu“ a nikoliv jako „zeměpisná korejská oblast“.

2.4 Změna počasí

Řízení počasí bylo velmi výrazně zlepšeno, dynamickým systémem počasí se mění v průběhu času, když se pohybujme nad BMS terénem. Vlivy špatné počasí byly rovněž vylepšen, zlepšilo se řízení viditelnost a nové vrstvy mraků cumulusu.

Nyní můžete vytvořit realistické scénáře počasí z reálných dat (GRIB soubory), nebo podle své fantaze s novým nástrojem, speciálně vytvořený pro správu počasí: Weather Commander. Tyto změny počasí mají významný dopad na způsob, jak bude TE navrženo, jak se poletí a přidává taktické omezení a náhodnost v TE a kampani.

2.5 Změny u F-16

Následující BMS databáze restrukturalizuje bloky F-16, které byly všechny předělány. Každý blok je nyní nakonfigurován na konkrétní avioniku a předpis. Byl vytvořen nový nástroj pro vyladění konkrétních bloků: Avionics Configurator, který je dostupný z nabídky Launcher.

Všechna sériová čísla F-16 v rámci letu jsou nyní jiné. Projekt licenčních štítků je plně implementován a zcela zřetelný pilotům. Modely a skiny byly aktualizovány s některými doplňky: nový piloti, animace AR dveří, brzdící štíty, háky a mnoho dalších doplňků ...

2.6 Změny avioniky

Aktualizace avioniky a oprava chyb představují významnou část této aktualizace.

Avionika F-16 se posunula do vyšší generace a je nyní závislá na bloku. Moderní bloky jsou vybaveny EGI, což umožňuje zkrácení doby během Ramp startu. Byl implementován realističtější systém potvrzení poruch.

U zaměřovacího podvěsu byly zcela přeprogramovány jednotlivé lasery, tak je vytvořen při značkování dobrý pomocník. Laser spot Tracer (LST) a IR Pionter (IRP) byly zapracovány; nové funkce jsou obzvláště užitečné během CAS nebo TAS.

Sensor Point of Interest (SPI), byl přepracován k poskytnutí realističtějšího řízení palubních senzorů a zajišťuje, že se všechny dívají na stejné místo, bez ohledu na tom, kterým senzorem pohybuje kurzor. Takto je míření mnohem intuitivnější a příjemnější … ale nezapomeňte ukončit vypnutím kurzor (s CZ) po svém útoku.

Terrain Following Radar (TFR) a Forward Looking Infra-Red (FLIR) v HUDu je nyní plně funkční na letadlech s instalovanými navigačními a zaměřovacími podvěsy LANTIRN.

RWR je více realisticky modelován, aby byl méně přesný (jako je tomu ve skutečném životě) a různé verze jsou k dispozici v závislosti na bloku F-16, kterým zrovna letíš.

A dříve než se někteří z vás zeptá, IFF a Link-16 nebyly realizován a zakomponován do avioniky!

2.7 Změny u zbraní

Postupy Mavericku jsou nyní mnohem podrobnější a realističtější. Laser Guided Bombs (LGB) a všechny Inertial Aided Munution (IAMs) byly také aktualizovány tak, aby lépe odpovídaly skutečnému výkonu. Zavedeny byly nové zbraně pro konkrétní modely bloků: Harpoon, SPICE, Man-in-the-Loop zbraně a tak dále…

Byla vytvořena dočasná bublina, aby souhrn oblastí zájmu (senzor polohy, pozice AI pozemního útoku cíle A-G raket) umožňoval větší dosah mimo bublinu hráče, aby byl útok efektivnější. Výkon zbraní je nyní v souladu s 2D, bez ohledu na nastavení v datech dosahu.

2.8 Změna v multiplayeru

Další funkce (DOF) jsou nyní sdílené po síti: zařízení pro sledování pohybu hlavy TIR (ano, nyní můžeš vidět, kde se wingman „člověk“ dívá), primární a sekundární ovládací plochy letu, AR spojka, ohyb/vibrace křídla, brzdící hák, brzdící/stabilizační padák, AB tryska (včetně SEC), rozšíření podvozku …

V závislosti na dostupné šířce datového pásma přenosu, zrnitost při pohledu na vzdálené hráče byla výrazně snížena. Server IVC nyní může být chráněn heslem a může být nakonfigurován při použití jakýkoliv ze tří sousedních portů UTP. IVC  nyní nabízí realističtější úpravu zvukového efektu podle vzdálenosti mezi stanicemi; realizace efektu přímé viditelnosti (LOS) a možnost nastavit zvukové zařízení samostatně, které je použito ve hře. 

2.9 Nové a aktualizované nástroje

Byly aktualizovány nebo vytvořeny nové nástroje s cílem pomoci s úpravou mnoho stránek BMS 4.33:

https://www.candyparty.com/ST/BMS_KOR...ive/index.html

  • MFDE: Nástroj pro extrakci displeje a přístrojů ze sdílené paměti:

https://svn2.assembla.com/svn/lightningstools

  • Avionics Configurator & BMS Editor (oba lze vybrat v BMS Lancher)
  • BMS Key File Editor umístěn ve složce  \Docs\Key Files & Input, je tabulkový procesor, který umožňuje snadné přizpůsobení klávesových zkratek.
2.10 Umělá inteligence

AI nyní mnohem lépe hospodaří s energií, načasováním a účinností paliva díky aktualizovaným stoupacím profilům, řízené stoupání a klesání. Vyčkávací body a body průniku byly vylepšeny. AI nyní provádí základní zachycení mnohem účinněji (bude varován). To je důležité v BVR boji, ale také i při setkání s tankerem. ATO má vytvořenou novou logiku, pro výběr cílů a složení skupiny letu „package“.

AI ATC se výrazně zlepšila, poskytuje spolehlivé řízení provozní fronty. Byly vytvořeny nové možnosti nezávislého přiblížení, aby se lidští hráči přiblížili k letecké základně, aniž by museli poslouchat podle vzoru ATC vektorování (užitečné, když letíte například IFR).

2.11 Dokumentace

Dokumentace byla kompletně přepracována. Manuál BMS 4.32 (jako Dash-34) byla rozdělen do této BMS Uživatelského manuálu, která obsahuje konkrétní pohledy na simulaci a manuál TO-BMS1F-16CM-34-1-1 obsahující požívání zbraní, taktiky a postupy. BMS 4.32 Dash-1 byl aktualizován na TO-BMS1F-16CM-1 a obsahuje systémy letounu F-16, normální a abnormální postupy verze 4.33. Dash-1 vás naučí létat s letadlem, Dash-34 ukazuje, jak s ním budeš bojovat.

BMS-Trénink je nový dokument vytvořený jako průvodce interaktivních výcvikových misí pro BMS 4.33.

Další novinkou v sadě dokumentů jsou BMS Key Manual a BMS Key Editor Manual, oba mají vztah k novým souborům kláves verze 4.33. Oba jsou umístěny ve složce \Docs\Key Files & Input.