1. Úvod

Smyslem této příručky je vytvořit dokument pro navigační mapy Falcona 4, které jsem vytvářel v uplynulých pěti letech. Tyto navigační mapy odkazují na určité symboly, zkratky a IFR (Instrument Flight Rules) postupy, které pro průměrného pilota F4 nemusí být běžné. Pojďme si to trochu ujasnit.

 

Nejprve, bych chtěl důrazně podotknout, že nejsem žádným způsobem specialista na toto téma. Jsem jenom IFR fanda, létající letecké simulátory více než dvě desítky let, zvláště IFR letecké simulátory jako Elite nebo podobné simulátory. Takže moje zkušenosti a znalosti jsou dost omezené a jsem zodpovědný za nějaké chyby v tomto dokumentu – chtěl bych vás upozornit, toto není výuková příručka pro reálné létání podle IFR – jen způsob, jak to dělám ve Falconovi.

Ačkoliv, F4 je velmi vzdálen, aby byl IFR letecký simulátor, ale od doby, co byl uvolněn BMS 1.3, jsme zde měli hezké povětrnostní vlivy, ale bohužel zase byly odebrané v OF verzích, přesto tato myšlenka byla pro mě zajímavá a rozhodl jsem se vytvořit další sady navigačních map pro každé letiště v Jižní Koreji. Naštěstí, efekty počasí jsou nyní opět zpět s aktuální verzí BMS, takže tyto mapy jsou dnes velmi užitečné – jako tato příručka.

Dovolil jsem si použít některé části z IFR postupů z reálného života s cílem přizpůsobit je pro Falcona.

Vedle povětrnostních vlivů, byla také představa poskytnout určité orientační body členům stejného letu v multiplayeru podle názvu (tak dostanou odpovídající F4 GPS souřadnice), určité waypointy okolo letiště. Záměr je zde, jasný. Každý člen by sledoval sám určitou trasu a setkal by se s ostatními členy letu v daném bodě.

A konečně, vlivem nedostatku slušného ATC Falcona, se mu můžeme vyhnout s pomocí následujících navigačních map. Je zde dokonce možnost přidělit ATC v multiplayeru kolegovi, aby naváděl lety okolo letiště, takto se úplně obejde bez původního ATC.

 

Nyní jsem to vyřešil takto; většina toho co zde bude vysvětleno, se bude týkat jen létání s lidmi. V této době není žádný způsob, jak by AI řízení letu nebo AI ATC mohli využívat tyto navigační mapy. Zatímco, máš-li jednoho AI wingmena, pak to nebude ve skutečnosti žádný problém, pokud uděláš těsnou formaci křídlo na křídlo (jinak, bude zase kroužit okolo tebe a udržovat vyšší rychlost). Další otravnou stránkou bude ATC Falcona, ale jak uvidíš, je zde náhradní řešení a nejhůře můžou být úplně ignorován. Nejlepším řešením je, když v multiplayeru letka určí člověka jako řídícího letu, který má vytištěné navigační mapy.

 

Tyto navigační mapy byly vytvořeny pro BMS. V posledních 3 letech, byl problém podporovat několik různých verzí Falcona (BMS, OF, AF). S novým vydáním BMS, není pochyb, že jsem myslel na tato verze a vyzdvihoval ji nad ostatní. Proto budu podporovat v mých mapách a kontrolních seznamech jen BMS.

 

Prohlášení:

Trvalo mi asi 3 roky vytvořit sadu navigačních map pro každé jihokorejské letiště. Je jasné, že během té doby se moje zkušenosti a způsob nahlížení na tyto věci trochu změnil. Navíc kód Falcona se změnil také… Proto některé dřívější navigační mapy jsou docela jiné na rozdíl od posledních navigačních map. Při psaní tohoto dokumentu, jsem si uvědomil, že některé navigační mapy mají chyby a potřebují opravu. Doufejme, že jakmile bude tato nová verze dokončená, všechny navigační mapy Koreje budou aktualizované a dostupné ve složce doc tvé instalace nebo na mé webové stránce (www.combatsimchecklist.net).