Předmluva

Účelem tohoto manuálu je zdokumentovat nové tréninkové mise BMS4.33. Rozhodli jsme se vrátit k základům a použít podobný stavebnicový postup, který byl použitý v původním manuálu tréninkových misí Falcon 4.0. Vytvořili jsme 25 misí, rozdělených do 4 hlavních skupin:

  • Základní výcvik - ovládání letadla
  • Pokročilý výcvik -  ovládání letadla a avioniky
  • Speciální výcvik - ovládaní zbraní
  • Námořní operace

Zatímco budeme procházet mise ve čtyřech hlavních skupinách, použijeme několik různých modelů F-16 s různou avionikou a možnostmi. Můžeme se objevit za kniplem F-16B block 15, F-16D block 40, F-16C block 52 a F-16C block 52+. V námořních operacích se objevíte v F/A-18C Hornet.

Tento dokument není určen pro vysvětlení, jak v BMS fungují letecké systémy.

F-16 a jeho systémy jsou popsány v manuálu BMS Dash-1 (TO-BMS1F-16CM-1).

Postupy činností se zbraněmi je vysvětleno v BMS Dash-34 (TO-BMS1F-16CM-34-1-1).

Tyto dokumenty by měly být prostudovány před letem těchto výcvikových misí.

Účelem tohoto dokumentu je propojit oba dokumenty Dash-1 a Dash-34 s konkrétními scénáři,

spojením dostupné dokumentace.

Pokud to bude nutné, v tomto dokumentu se budeme odvolávat na oba dokumenty Dash-1 a Dash-34 k jednoduššímu přístupu k informacím, chceme se vyhnout duplicitě obsahu dostupném na jiném místě.

Budeme se taky odvolávat na checklist F-16, které jsou k dispozici ve složce Docs. Doporučujeme vytisknout si checklisty nebo nahrát do tabletu a mít je po ruce, kdykoliv budeme létat BMS.

Poznámka:

  1. Kdykoliv budeme potřebovat zastavit misi a prostudovat její část (nebo jakýkoliv jiný dokument), použij režim zmrazení „freeze“. Připomínáme, že rozdíl mezi pauzou a zmrazením je možnost používat avioniku v režimu zmrazení; nemůžeš používat avioniku v režimu pauzy. Nevýhodou je, že čas neustále běží. Takže pokud budeme potřebovat být v určený čas v určeném prostoru, vyhněme se režimu zmražení.
  2. Nebudeme se vždy odkazovat na stisknutí kláves, protože nemusí být použita výchozí klávesa. Proto je odpovědnosti čtenáře, aby korigovat funkci s odpovídající klávesou.
  3. Budeme předpokládat, že používáš HOTAS s realistickým vzhledem; proto se budeme se odvolávat na funkce HOTAS, případě na jejich názvy na kniplu či plynu F-16: TMS, DMS, CMS, atd. a nikoliv na stisknutí kláves.
  4. Některé nastavení letounu na začátku mise závisí na tvém souboru callsign.ini. Tato nastavení nemůžou být ovládána tvůrcem TE. K překonání tohoto problému používáme skripty na začátku tréninkových misí, které začínají ve vzduchu. Některé aspekty jako nastavení MFD nelze nastavit pomocí skriptů. Proto budete muset nastavit některou avioniku na vlastní pěst pomocí svého nejlepšího úsudku. Výcvikové skripty jsou automaticky aplikované a uživateli jasné. Nemusíte zatrhnout políčko „Enable Training Script“, aby skript fungoval.
  5. Nakonec, existuje několik způsobu, jak ovládat letadlo. Různá letadla mají různé SOP (standardní operační postupy), a proto to co zde budete číst je jen jeden způsob výuky na proudovém letadle. Co znáš se může lišit, a to bude akceptováno. Cílem je zdokumentovat jednu metodu; jsme si vědomi, že někteří lidé znají více.