3.12.1 Použití HANDOFF

HANDOFF tlačítko může být ovládáno klávesovou zkratkou, nebo myší v kokpitu. Pro jednoduchost, je doporučené, aby si pilot namapoval klávesovou zkratku na klávesnici nebo na HOTASu, jak na správné provedení krátkého a dlouhého stisknutí je uvedeno výše. V 2Dpitu, klikání myší pracuje následovně:

 

Levý-klik = krátké stisknutí

Pravý-klick = dlouhé stisknutí; po „uvolnění“ dlouhého stisku, použij levé nebo pravé kliknutí.

 

3D pit je schopný POUZE provést dlouhé stisknutí, proto se nedoporučuje používat HANDOFF tlačítko ve 3Dpitu.

 

SimRWRHandoff je odvolávka pro HANDOFF tlačítko.

 

Osy šumu a časovač

RWR obrazovka se také skládá ze čtyř os šumu umístěných okolo středu kruhu v 6, 9, 12 a 3 hodinách. Samostatně je signalizován stavu radarového šumu ve skupinách 0, 1, 2 a 3; toto však není zrealizované je to jen graficky znázorněno. Zde je také časovač na levém konci 3. skupiny osy šumu. Toto je vertikální čárka, která se pohybuje nahoru a dolu. Jak se RWR stává přehlceným aktivitou signálu, časovač se bude pohybovat pomaleji. Bez žádné aktivity signálu, bude pohyb nahoru a dolů v 1 sekundové periodě. Při plné RWR činnosti, bude pohyb nahoru a dolů s rychlostí 2,6 sekundy.  

Hlavní ovládací tlačítka RWR

Tato část popisuje funkce tlačítek a připojení osvětlení popisů pro hlavní ovládače PRIME THREAT a THREAT AUX, které jsou používané pro RWR v F-16.

Všechny kontrolky by měli zobrazovat zelené popisy, když jsou osvětlené a tmavé, když nejsou osvětlené, jestliže není uvedeno jinak.

Všechny popisky tlačítek jsou bílé a viditelné, i když je napájení zapnuté nebo vypnuté. Symbol lodě je zde jediný zvláštní případ, protože může také svítit zeleně, jestliže je zapnutý režim NAVAL.

Všechny grafické odkazy mají dva stavy OFF=0 a ON =1, pokud není stanoveno jinak. Odkazy uvedené s „*“ jsou nové v této verzi kódu.

Související změny Surface-to-Air (SAM) a RWR

Oprava naváděcího paprsku pro zaještění, že je slyšet zvuk ozáření na RWR a více než jednou raketou ve vzduchu, dokonce když jedna mine (předtím byla RWR umlčena, když minula a přestože druhá raketa byla stále naváděna).

SAMy by neměli déle vypnout brzy zámek s raketami v letu, jestliže lepší cíl je okolo. Nyní budou stále navádět na první cíl; stále budou měnit cíl, ale méně často, nyní složení raket bude již více dle ohrožení ze vzduchu.

Oprava naváděcího paprsku k lopingu rakety. Nyní jestliže raketa přeletí cíl a dosáhne smrtícího dosahu, tak výbuch řízený z mateřské jednotky je přímo z SAMu. Také signalizuje odpálení, tedy že může / měl by střílet znovu – dávej si proto pozor, raketová baterie v důsledku toho bude mnohem více agresivní!

 

Zvuk startující rakety bude přehráván každých 15 sekund, pokud RWR má nějaké pokračování aktivity startování raket.

 

Existuje dodatečná změna pro podporu RWR v multiplayeru, používá přesnější radar s kónickým skenováním, zkouší vidět jestli jiné letadlo bude zobrazeno na vlatním RWR. Byla přidána nová proměnná: g_nRdrScanConeThreshold. Tato proměnná je nyní standardně zapnutá. Nulová hodnota „0“ vypne používání starého nastavení, které představuje velmi slabý skenovací kužel proudového letounu, ten bude mít 120 stupňů v azimutu (AZ) a výšce (EL). Hodnota větší než nula přepne na parametry průběhu skenovacího kuželu do rozsahu a vycentruje se do další sekce, když hráč mění vzorek a režim. Tato hodnota je používaná jako odesílací rozhraní. Aktuální standard je 5 stupňů a změna AZ centrálního bodu, než nárazově odeslaná špatná data pro vzdálené sekce.