5.2 Významné změny v multiplayeru

Síťový přenos

Kód obsahuje kompletně přepsané rozhraní pro síťový přenos tak, aby umožnoval použití u komerčně osvědčeného a spolehlivého poskytovatele datového přenosu. Jsme velice zavázáni Jenkins Software k povolení použít síťový engine RakNet jako součást této hry. Podívejte se prosím na tuto webovou stránku pro více informací o tomto způsobu síťového řešení (https://jenkinssoftware.com/).

Nastavení sdílené konfigurace

Nastavení přenosu multiplayeru. Aby se předešlo používání jiného nastavení hráči v multiplayeru, byl přidán zápis nové MP zprávy, která přenese kritické nastavení HOSTS všem hráčům během připojení ke hře.  Přenos nastane během stisknutí tlačítka OK, v průběhu připojení do TE nebo kampaně. Toto bude doufejme poskytovat větší stabilitu v MP.

Následující hodnoty nastavení budou přenášené (a pravděpodobněji budou přidány další):

g_nTaxiLaunchTime, g_npercentage_available_aircraft, g_nminimum_available_aircraft, g_nReagTimer, g_nDeagTimer, g_bIDMDatalink, g_bManualRadioTuning, g_bEnableABRelocation

Pozice hráče ve 3D světě

Aktualizace pozic v multiplayeru byla obrovsky zlepšené. Bližší / těsnější formace jsou nyní možné. Obraty / těsné obraty také nebudou přinášet velké warpování jako v předchízejících verzích. Rovněž, vypuštění zbraní z podvěsů by mělo být také plynulejší. Víry u kořene křídel budou také zobrazeny po síti, jestliže tah letounu přkročí hranici Gs.  RWS / HTS by měl také lépe reagovat na všechny letouny.

Kód "Hrubý odhad polohy", který kompenzoval síťové lagy a byl úplně přepsán metodou vojenské-odstupňované simulačními techniky (vaše dolary daňových poplatníků funancovali velkou část výzkumu těchto kódů). Nyní je možná extrémně těsná formace s kompletně vypuštěnými raketami, světlicemi / radarovými pásky a jako po másle hladkým náklon s aktualizaci sklonu, k tomu ještě oprava "perspektivní chyba pozice kabiny" (která zde byla asi od roku 1998!), ta kompletně doplňuje balíček.

Ovládání ATO kampaně

"Add Package" je nyní k dispozici v režimu kampaně. Multiplayer je nyní aktualizován při změně letu přes stránku letového plánu. Můžete změnit formaci, výšku, typ mise, přidělené cíle atd. Toto bude aktualizováno všem hráčům. Je také možné povolit / zakázat automatické generování letů každé letce. Přejdi na stránku stavu letky k provedení nastavení (zde je nové HQ tlačítko pro nastavení). Rovněž, oprava pro vytvoření package po 1d 23:59:59.