2.2.2.1 DED stránky Steerpointy

Po stisknutí "4" na ICP se pilot dostane na stránku Steerpoint (STPT). Hvězdičky scratchpadu budou zpočátku nahoře, jak je vidět výše. Pilot může vyťukat další číslo (4, ENTR), aby vybral jiný steerpointu jako aktuální steerpoint. Všechny naváděcí pomůcky budou aktualizovány k tomuto aktuálnímu nastavení (v tomto příkladu # 4).
Pilot může pomocí přepínače Data Control Switch (DCS) přejít na jednotlivá pole na stránce a upravit je podle potřeby:
zeměpisná šířka, délka, nadmořská výška a Time on Station (TOS). Všimni si, že při editaci zeměpisné délky/šířky pilot vidí okamžitou zpětnou vazbu na svých navigačních pomůckách (tadpole, STPT diamond, ETE/ETA, azimut/vzdálenost atd.) v HUDu a na displejích MFD, protože STPT, kterou edituje, je aktuálním navigačním bodem. Editovat lze také výšku, která nyní funguje jako u skutečného letadla, tj. jedná se o MSL výšku steerpointu v úrovni země. Ta je automaticky nastavena generátorem letového plánu kampaně/TE pro všechny steerpointy nastavené v uživatelském rozhraní.
Pilot může také zapnout/vypnout automatické sledování steerpointů (AUTO) (MAN) pohybem doprava (směrem k SEQ) na stránce DED steerpointů. S automatickým sledováním steerpointů bude systém automaticky zvyšovat steerpointy, pokud se letadlo nachází do 2Nm od steerpointu a nastaví se nová vzdálenost. Automatické sledování steerpointů je signalizována na stránce CNI písmenem "A" zobrazeným vedle aktuálního steerpoitu. V manuálním režimu se nezobrazuje nic.
Verze BMS 4.37.2