První průlet: CCIP

Při prvním průletu budeš pro představu používat CCIP k odhozu 2 bomby BDU-33 na označené terče, které jsou v dosahu. Když přilétáš k cíli, můžeš zkontrolovat KOTAR QNH kontaktováním Range Controlleru na rádiové frekvenci KOTAR UHF (233,8). Jednoduše použijte nabídky ze stránky ATC Common a požádejte o QNH "Request QNH" jako obvykle.
 
Vyber A-G režim a ujistěte se, že MASTER ARM je nastaveno na ARM. Vyber stránku SMS na pravé straně MFD (DMS vpravo), ověř výběr bomb BDU, a nastav je na odhoz v PAIRs (OSB 8). Přejdi na stránku CNTL (OSB 5) a vyberte AD1 (OSB 19) a zadejte standardní zpoždění GP bomb na 4,58 sekund. Opusťte stránku CNTL dalším stisknutím tlačítka CNTL (OSB 5).
 
Nakonec stiskni OSB 2 a vyber režim CCIP. Alternativně můžeš na HOTASu stisknout tlačítko MSL STEP, které přepne bombardovací režimy z CCRP na CCIP na DTOS atd.
 
Neztrácej čas nastavováním systémů, protože KOTAR je před tebou a nechceš, aby zmizel pod nosem, proto udržuj vizuální přehled, k získání rozsahu střelnice.
 
Udržuj let v této nadmořské výšce až k IP2, což je PPT umístěný ve tvém INS letovém plánu, jako blízký referenční bod k cíl. V dosahu cíle jemně klesni a vizuálně vyber cíl.
 
Pamatuj si, že tvá maximální záporná hodnota G s touto výzbrojí je -2G. Pokud nadměrně přetížíš letadlo, můžeš způsobit poškození systému.
 
Nemůžeš umístit zaměřovač PIP (piper) přímo na zamýšlený cíl, pokud nejste dostatečně blízko. Umísti cíl (terč) na linku pádu bomby a nech ho projít po lince dolů. Jakmile je zaměřovač PIP (Predicted Impact Point - předpokládaný bod dopadu) na cíli, odhoď bomby. Je dobrým zvykem držet tlačítko odhozu déle, zejména pokud odhazuješ salvu bomb, abys zajistil, že budou všichni odhozeny. Zatímco je tlačítko odhozu stále stisknuté, FPM bude blikat.
 
Rychlá poznámka o počtu odhozených bomb u CCIP. Při odhozu bomb v salvě v režimu CCIP, piper zaměřovač představuje střed bomb umístěný tak, že musíš zamířit, co bude v obálce. Počet odhozených bomb v salvě se liší od odhozu v párech. V tomto případě pár uvolní najednou vždy dvě bomby (na rozdíl od odhozu v salvě). 
 
Jakmile jsou bomby odhozeny, provedeme bezpečnostní únikový stoupavý manévr (CSEM). Je to tah s 5G po dobu 2s, v horizontu se provede stoupání do 20 - 30°. Pak se provede následný obrat podle potřeby do libovolného směru. V tomto případě uděláme levou zatáčku směrem k IP1. Srovnáme se do hladiny 14000 stop a poletíme zpět k IP.
 

Když letíme zpět k dalšímu průletu, pojďme se podívat na pojistky a zpožděné odjištění. Jak si můžeme všimnout, na lince pádu bomby je značka odjištění pojistky (viz obrázek níže).

Tato značka odjištění pojistky poskytuje její předpokládané odjištění, jak se letoun blíží k minimální výšce, značka se pohybuje vzhůru blízko k FPM. Pokud dosáhne FPM, zobrazí se na pravé straně FPM LOW. Pokud se v této chvíli odhodí bomby, nebude mít pojistka čas k odjištění. Sice zasáhne zem a udělá díru, ale nevybuchne.  Říkáme jim pak zmetci.

Proto musíš zajistit, aby značka odjištění pojistky byla vždy pod FPM při odhozu bomb.