Vážení piloti světového turné

Zde je seznam obecných postupů a pokynů, které je nutné dodržet při létání světové tours "World Tours". Přečti si je VŠECHNY pečlivě a zajisti abys je dodržel, ne jen ke své spokojenosti, ale také ke spokojenosti všech ostatních členů letící naše turné. 
 
*** Vzhledem k vlastnostem některých tras, podmínky nebo plány mohou být změněny.***
 
 
WT.R1 - Režim reálného času
Lety musí být dokončeny v reálném čase (1x čas v simulátoru). V síti IVAO není povolen žádný jiný řežim. Rovněž odkazujeme na IVAO R & R 6.3.9.
 
WT.R2 - Počasí reálného světa
Lety musí být provedeny online pomocí programu Ivap´s Weather nebo programů třetích stran, který je schopen poskytnout informace o skutečném pořasí.
 
WT.R3 - Lety musí být odlétány v pořadí, nahlášeny do 7 dnů a čas musí být ve formátu UTC.
Lety musí být odlétány v uvedeném pořadí a PIREP musí být předložen do 7 dnů. PIREP  musí být nahlášen ve formátu UTC a čas odletu / příletu jsou uvedeny jako časy vzletu "Take-Off" a přistáni "Landing".
 
WT.R4a - 6 minut pravidlo pro odlet z letiště
Po připojení k síti, musí tvé letadlo stát on-line na stojánce nebo bráně po minimální dobu 6 minut. Další poznámky na fóru.
 
WT.R4b - 6 minutové providlo po příletu na letiště
Po přistání a pojíždění na stojánku nebo bránu musí tvé letadlo stát on-line minimálně po dobu 6 minut. Další poznámky na fóru.
 
WT.R5 - Odpojení po každém letu
Po dokončení letu a vyčkání 6 minut, musíš se před spuštěním dalšího letu odpojit od sítě IVAO. 
 
WT.R6 Maximální odpojení 20 minut
Maximální 20 minutová doba odpojení bude akceptována z důvodu spadnutí systému FS nebo PC (je nutné uvést UTC časy výpadku s krátkým vysvětlení ve zprávě při odeslání letu). Při opětném připojení k síti musí být tvůj let připojen nejdále než 100nm od místa odpojení. 
 
WT.R7 Mapy na palubě letadla
Očekává se, že piloti mají na palubě letadla příslušné mapy lětišť. Prosím podívejte se i na IVAO R & R 6.1.4.
 
WT.R8 - Správný letový plán před vzletem
Pilot je odpovědný za zajištění správného letového plánu před vzletem. Lety se špatným Odletem / Příletem / Alternativním letištěm / Typem pravidel letu nebo špatnými informacemi o letadlu v okamžiku vzletu nebudou přijaty.
 
WT.R9 - Platná trasa letu
Letový plán s platnou trasou jsou vyžadovány. Lety s DCT nebo DCT/GPS nebo VFR DCT v letovém plánu nebudou přijaty.
 
WT.R10 - Alternativní letiště
Tvůj letový plán musí obsahovat alespoň jedno skutečné náhradní letiště pro přílet. ZZZZ jako alternativní letiště nebude přijato. Je na zodpovědností pilota zajistit, aby správné náhradní letiště pro přílet bylo součástí letového plánu, které je vhodné pro daný typ letadla. Odletové letiště NEBUDE přijato jako alternativní. Příletové letiště bude akceptováno pouze v případě, když je příletové letiště vzdáleno nebo izolované od zemně nebo vodou (lety Desert nebo Oceanic), kde není žádné jiné vhodné letiště.
 
WT.R11 - Vhodný typ letadla
Jako velící pilot (Pilot In Command - PIC) musíš vybrat letadlo, které je vhodné a může být provozováno bezpečně v limitech každého letiště tohoto turné nebo jak je uvedeno v pravidlech turné nebo popísu letu. Podívej se na šipky nahoru/dolů na pravé straně obrazovky. 
 
WT.R12 - Maximální rychlost pod 10.000 stop
Pokud jinak neuvede online ATC, měla by být dodržena maximální povolená rychlost 250 KIAS pod hladinou FL100 (10.000stop). 
 
WT.R13 - Frekvence Unicom 122.800
Podle IVAO R&R 6.3.4 musí piloti Světové Túr sledovat a sdělit ostatním  o svých záměrech na UNICOM (122,8MHz), pokud nebudou řízeny ATC.
 
WT.R14 - ATC kontakt
Pilot musí reagovat na vnucenou činnost a kontaktovat pozici ATC při vstupu nebo letu přes jeho vzdušný prostor. Odkaz také na IVAO R&R 6.3.5.
 
WT.R15 - RMK / WORLD TOUR
Každý let musí obsahovat v letovém plánu poznámku RMK / WORKD TOUR. Není povoleno žádné číslo turné nebo číslo letu.