10.1. Instant Action

 
Pokud chceme rychle vytvořit letecký boj pro jednoho hráče vybereme INSTANT ACTION. Levá část obrazovky nabízí několik možností:
  • -  Čas spuštění lze nastavit kdykoliv ve dne nebo v noci.
  •  
Je-li vybrána možnost Fighter Sweep v části MISSION Instant Action
bude to především letecký boj (Air to Air); v Moving Mud to budeme útořit na pozemní cíle (Air to Ground). Obě možnosti pak fungují samostatně.
 
- Část WAVE vždy nastaví úroveň Umělé Inteligence proti které bude uživatel bojovat: Recruit / Cadet / Rookie / Veteran a Ace. Samozřejmě, že umělá inteligence má vzestupnou úroveň od jednoduché k nejtěžší.
 
 
- V části AIR DEFENSES aktivuje SAMy nebo AAA. Pokud jsou povoleny, budou střílet v obou scénářích A-A i A-G.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Geografickou oblast pro Instant Action lze vybrat potažením zeleného čtverce na mapě pomocí myši.
 
Jakmile jsou nastaveny a vybrána všechny možnosti volby, jednoduše vyber tlačítko COMMIT k vstupu do kokpitu k letu do akce. 
 
Letadlo bude typu KF-16 block 52 s různorodou a promíchanou podvěšenou výzbrojí v závislosti na A-A nebo A-G scénáři. 
 
 
 
 
 
 
Podvěšený výzbroj není realistická, ale poskytuje mix, která umožňuje uživateli používat více zbraní. Budou neomezené, a uživatel nemá žádnou kontrolu nad výběrem podvěšené výzbroje před letem. Například scénář Moving Mud bude aktivován s jedním AG-88, jedním CBU, kontejnery LANTRIN NVP a TGP, jedním GBU a jedním Maverickem.
 
 
 
Hrozba se bude samozřejmě měnit podle zvoleného scénáře. Pozemní jednotky budou umístěny v terénu, pokud byla zvolena možnost Moving Mud; při volbě Fighter Sweep budou přilétat různé vlny letadel (bombardéry a stíhačky).
 
Poznámka: Neporazitelnost není ve výchozím nastavení zapnuta a v případě potřeby může být aktivována v části SETUP v uživatelském rozhraní.
 
 
 
Když ukončíme Instant Action bude zobrazena okno debrífinku se zobrazením všech událostí za letu a naše celkové  skóre, v závislosti na našem realistickém nastavení v části SETUP v uživatelském rozhraní.