Nastavení BMS pro tyto tréninkové mise

Tréninkové mise jsou přístupné prostřednictví části uživatelského rozhraní (UI) BMS - Tactical Engagement (TE). Ve výchozím nastavení je vybrána záložka karty úplně vlevo s názvem TRAINING, takže uvidíš seznam dostupných misí. Klikni na libovolnou misi na pravé straně uživatelského rozhraní a zobrazí se další okna. V okně v pravém dolním rohu je zobrazeno velmi krátké shrnutí o vybrané TE misi. Kliknutím na tlačítko COMMIT se spustí TE.

Mise může být pro jedno nebo více letadel a může zahrnovat i jiné lety, které nejsou obsazeny letadly F-16. Tvůj pilot automaticky obsadí první volné místo, na pozici vedoucího letu, ale můžeš obsadit libovolné místo v závislosti na nastavení mise. Vyber let s F-16. Mise se spustí se zastaveným časem. Vzhledem k tomu, že většina tréninkových misí začne ve vzduchu, ušetří to spoustu času s plánováním letu. Až budeš připraven, jednoduše spusť čas v pravém horním rohu obrazovky a klikni na tlačítko TAKEOFF v pravém dolním rohu uživatelského rozhraní (UI) k vstupu do 3D.

Aby výcvikové mise fungovaly, jak mají, je nutné správně nastavit BMS. V uživatelském rozhraní UI vyber tlačítko SETUP. Ve výchozím nastavení vyber kartu SIMULATION, které potřebujeme. Zkontroluj, zde je vybráno nastavení tvého pilota.

Myslíme si, že bys měl trénovat tak, jak chceš bojovat. Proto doporučujeme vybrat úroveň dovedností ACE a ověř, že jsou zaškrtnuty následující možnosti::

  • Flight mofel :                             Accurate (povinné)
  • Air refueling:                              Realistic
  • Padlocking:                                Podle tvého uvážení
  • Invulnerability:                           Podle tvého uvážení
  •  
 

Nezranitelnost (Invulnerability) může být velmi užitečný tréninkovou pomůckou. Nemusíš se cítit špatně, když ji pro tréninkové účely povolíš. Sníží sice hodnocení realističnosti, ale to není problém.

Doporučujeme, abys všechny své tréninkové lety zaznamenal pomocí palubního ACMI. Jakmile sedneš do kabiny, měl bys jako první spustit záznam ACMI.

Na konci tréninkového letu si můžeš svůj let prohlédnout buď pomocí vestavěného prohlížeče ACMI v BMS nebo Tacview, který je k dispozici zdarma a je kompatibilní s BMS.

Vezměte prosím na vědomí, že BMS má v kokpitu model pilota. Nohy a trup pilota můžou bránit ve snadném zobrazení všech přepínačů v kokpitu. Pro účely tréninkových misí doporučujeme model pilota vypnout na stránce GRAPHICS v SETUP uživatelského rozhraní UI (volba PILOT MODEL) v části CANOPY CUES.

Popřípadě model můžeš nechat zapnutý v uživatelském rozhraní, ale v kabině ZAP. a VYP. příslušným stisknutím kláves.

Pokud máš problém s porozumění anglické komunikace ATC, doporučujeme zapnout titulky v SETUP UI.

Jakmile ses seznámil s nastavením BMS, je čas zahájit trénink v BMS!

 

Verze BMS 4.37.3