1.1.2 STORES MANAGEMENT SET (SMS)

Systém řízení výzbroje (SMS) ve Falconu prodělal kompletní opravu. Spousta práce bude pro uživatele nepostřehnutelná, ale vylepšení tam nejsou pro nic za nic. Kód byl hodně pročištěn, důsledně přepracován, je efektivnější a více uživatelsky přívětivý za hry ve spojení s ostatními částmi kódu Falcona. Následující seznam ukazuje, co uživatel uvidí, když porovná předchozí verze BMS a Falcona.

 

Dlouhotrvající problém s Falconem a jeho SMS bylo, že byl nerealistický v postupech odhozu podvěšené výzbroje – jak v odhozu dle výběru tak i nouzový odhoz. V podstatě, při použití „jettison stres“ (zbraně), celý náklad i s pylonem byl odhozen z křídel. Ve skutečnosti okolnosti, které přichází během jettison závisí na tom, které zbraně neseš, zda letadlo nese podvěs nebo něco jako TER (trojitý závěs). Základním bodem je, že křídla by měli být v podstatě prázdné (kromě AA raketových pylonů) tyto pylony jsou přišroubované ke křídlům a nemohou být odhozeny. BMS přepracovalo SMS kód tak, aby umožnil rozdíly mezi širokým výběrem výzbroje jejich individuálních rozdílů. Více informací o BMS údajích o podvěsech a jak to je vytvořeno, najdete v Dodatku. Jelikož Falcon je primárně simulátor F-16, BMS se zaměřuje jenom na SMS F-16tky.

1.1.2.1 Výběr odhozu (selective Jettison S-J)

První věc, kterou pilot zaznamená, jsou některé grafické rozdíly. Čtverec vykreslený kolem výzbroje / pylonů je odstraněn a nyní je nahrazen inverzní popisem, pod výzbrojí, která je zvolena k odhozu. Stránka S-J a S-J hlavní režim se vybere stisknutím OSB 11 sousedícím s S-J jmenovkou na každé SMS stránce. To umožňuje pilotovi odhodit zbraně a prázdné podvěsy nebo neřízeným výběrem podvěsy letadla. Jakmile jsou zobrazeny pouze podvěsy, které lze odhodit. Pilot stiskne OSB sousedící s místem, kde je zobrazena výzbroj na S-J stránce. Vybrané místo pod výzbrojí je zvýrazněno na S-J stránce, signalizující, že jsou zvoleny. Pokud jsou odhoditelné podvěsy naložené, měli by být také zvoleny druhým stisknutím tohoto OSB. A třetí stisknutí se odznačí všechna zvolená výzbroj na tomto místě. Pilot může předvolit vybranou konfiguraci, když je v S-J hlavním režimu, která bude zapamatována během přechodů mezi mastermody. Výzbroj je odhozena použitím pickle button, když je zapnut Master Arm přepínač na ARM. Po odhození výzbroje, vysvícená místa zmizí z S-J stránky a množství přidělené výzbroje zobrazí nulu. S-J režim také zahrnuje všechna ostatní nastavení zbraní.

1.1.2.2 Používání SMS v boji

Toto se týká SMS, jak funguje v boji. Především, u SMS nefungovala dobře paměť u zbraní, které jsi zvolil v jednotlivých hlavních réžimech. Nyní, by si měl pamatovat jednotlivé typy zbraní, která jsi vybral. To platí pro všechny hlavní réžimy – A-A, A-G, NAV, DGFT, a Missile override. To znamená, že pilot může naprogramovat zbraně, které chce, aby přišly na řadu první v jednotlivých hlavních réžimech.

 

1.1.2.3 Přímý výběr raket

Stisknutím a uvolněním přepínače „ Missile Step“ na boku kniplu (u Cougara) poskytne přímý výběr místa s výzbrojí. Když jsi v A-A hlavním réžimu, stisknutím a uvolnění Master Stop přepínače méně jak 0.5s, vybere další podvěs pro výzbroj v cyklu s vybraným typem zbraně. Zvolené místo podvěsu je identifikováno na SMS základní stránce a je inverzně zvýrazněno. Neaktivní změny zůstanou beze změn.

 

Když jsi v A-A hlavním réžimu, stiskneš a držíš přepínač Missile step >= 0.5s se vybere dalšího typu rakety z A-A výběru zbraní. Systém palubní elektroniky automaticky vybere další typ rakety z A-A cyklu a zobrazí nově zvolenou zbraň vedle  OSB 7 na SMS základní stránce. Pokud nový typ rakety je jiný než ten předchozí, změní se typ rakety (SRM, MRM) i na HUDu.

 

1.1.2.4 Změny související s kanónem 

Možnost volby kanónu byla odebrána z výběru zbraní. Musíš stisknout OSB2, aby ses dostal na GUN v AA režimu nebo (snadněji) jen použij DOGFIGHT přednostní režim. Toto umožňuje dostat se ke kanónu při používání rakety s příkazový typ spínače krok/rakety, ale nebudeš schopen se vrátit k raketě.

Zde byla podstatně změněno provedemo kódu kanonu.

  • Kanóny mají nyní větší dosah.
  • Kanóny mají rozptyl.
  • Kód může simulovat každý náboj nebo 1/10 nábojů.

V novém config je k dispozici vypnutí simulace každého náboje: g_bOneTenthOfBullets (standardní chyba) bude simulovat 1/10 vystřelených nábojů. Toto je podobné s původním kódem.

Rozptyl projektilů byl také přidaný, ačkoliv toto je aktuálně skoro zakódované. Může to být změněné během chodu zadáním řádkového příkazu v četu : .gundis (standard.34). Hodnoty jsou specifikované v stupních, standard se opírá o hodnoty z F-16.