1.8.10 TFR režimy
TFR má 3 režimy MANUAL TF, AUTO TF a BLANDED TF.
1.8.10.1 MANUAL TFR
Manuální ovládání umožňuje pilotovi ovládat let a je automaticky vybrán při spuštění a provozu TFR; toto je signalizovánou zhasnutým ADV MODE vypínačem na MISC Panelu.
HUD manuální TF pomůcka je zobrazena jako obdelníkový rámeček, ve kterém značka směru letu bude poletovat okolo středu.
MAN TF v SCP nad SCP pod SCP
1.8.10.2 AUTO TF
Stisknutím spínače ADV MODE v ručním TF, aktivace zapne automatické TF. Zeleně se rozsvítí popiska ACTIVE jako signalizace spolu s vodorovnou linkou na HUDu jako TF pomůcka.
Když automatické TF je zapnuto, aktuálně vybraný ROLL režimu autopilota je také aktivován. Trimy náklonu a sklonu na kniplu budou nefunkřní a trim kolečko sklonu bude vycentrováno. Trim náklonu může být nasteven na panelu ručního trimu.
Poznámka: vzhledem k omezené schopnosti zatáčení letu v LPI a VLC režimech, řízení a směrování vybraných funkcí v AUTO TF jsou zakázány. (N / I)
AUTO TF v SCP nad SCP pod SCP
1.8.10.3 BLANDED TF
TF systém může také být použit ve spojení s režimem autopilota PITCH v BLANDED (jemný) režimu. Když tento režim je platný, příkaz TF a příkaz polohy nebo sklonu autopilota bude používán. Autopilot bude udržovat zvolenou MSL nadmořskou výšku nebo podélný sklon, pokud má letět výše k udržení nastavené výšky nad terénem. Tento režim rovněž podporuje všechny tři režimy autopilota ROLL (heading select - HDG SEL, attitude hold - ATT HOLD a steering select - STRG SEL).
BLANDED režim lze zadat třemi způsoby. První dva jsou zapnutím PITCH autopilota z ručního TF nebo automatického TF. V těchto případech se rozsvítí STBY. Třetí způsob je mít PITCH autopilota již zapnut při zapnutí TF (TFR přepnut do provozního režimu). Vzhledem k interakcím autopilota, přírůstkový rozsah G - příkazů pro tento režim je -0,5 G až 2,0G. Pomůcka v TF HUD pro BLANDED režim je stejná linka jako u AUTO TF.
BLANDED TF nad SCP