3.4.3 Paralelní vstup

Jak název naznačuje, pilot bude muset letět paralelním kurzem vně vyčkávacího prostoru dříve, než udělá obrat zpět k zachycení vyčkávacího radiálu. Po přelétnutí vstupního bodu opět FIX, pilot otočí svoje letadlo do vzájemného kurzu s příchozím úsekem dráhy, zatímco se snažíš zůstat vně vyčkávací oblasti, protože jiné letadlo by mohlo letět po dráze. Tento paralelní kurz má být také načasován na jednu minutu. Pak obrat vlevo a křižuj příchozí vyčkávací radiál a zachyť ho z vyčkávacího prostoru. Jakmile je radiál zachycený, přileť k vstupnímu bodu FIX a leť po dráze.

Ve skutečném životě, vyčkávací pozice zřídka kdy je vyznačená na navigačních mapách a ATC poskytuje vyčkávací instrukce v průběhua letu a je to v rukou pilota představit si dráhu takže se rozhodne, který vstup použije.

Ve Falconovi jsou chlapci od ATC líný druh, rozhodl jsem se publikovat všechny vyčkávací pozice, tak můžeš mít rychlý odkaz k snadnému rozhodnutí, kterým vstupem letět. Dalším důvodem je, že nepoužívám standardní vyčkávací pozice (s pravými obraty), ale pokouším si uvědomit vyčkávací položky k udržení v paměti: vyčkávací vstup a přechod do finálního přiblížení. Proto, ne všechna vyčkávání jsou standardní. Prostě leť podle trasy, které jsou zobrazeny na navigačních mapách.