17B.8 Mise

Tato mise má být pokračováním předchozího tréninku "Mise 17A_IR_Intercept".
 
Po souboji s Migy-19 máš pouze jeden AIM-9M. Na tvé cestě domů do Gunsanu jsi dostal rozkaz prodloužit si čas mise a letět k tankeru. Poté, co jste dokončili tankování z Copperu 7, na UHF rádiu se ozve operátor GCI (Ground Controlled Interception).
 
Falcon 1
 
GCI nařídí zachytit kontakt poblíž korejské demilitarizované zóny. Zadává vektor 060° a výšku Angels 23 (= 23000 stop MSL).
 
→  "Vektor" znamená pokyn ke změně kurzu letadla na zadaný kurz.
 

Zmiňuje se také o tom, že kontakt je "Bandit". Zkratka "Bandit" se ve vojenském letectví používá pro označení podezřelého nepřátelského letadla.

Kromě toho používá zkratku "Possible Renegade". "Renegade" znamená, že by se mohlo jednat o civilní letadlo unesené teroristy, aby bylo použito jako zbraň.

 

Pokračujte kurzem 060° a klesejte do 23000ft AGL. Použij "Buster" (plný výkon MIL), ale ne "Gate" (plný přídavné spalování – forsáž).

 

Důstojníci INTEL oznámili, že existuje možnost, že nepřátelský vojenský personál a/nebo civilisté mohou brzy dezertovat do Jižní Koreje prostřednictvím letadel. Proto je tajným agentům, kteří působí v Severní Koreji, denně sdělována politika IFF, aby identifikovali možné zběhy:

Aktuální čas zulu (Z) na začátku mise je 0:53:00z. To znamená, že aktuální kód režimu 3 (M3) je 6554 (viz výše).

Tvým dalším úkolem je vložit správný kód Mode 3 do stránky IFF Interrogator.

 

Jak vidíš, aktuální kód na stránce dotazovače SCAN INTG je 3530. Kromě toho není aktivován dotaz u M3.

Aktivuj Mode 3, stisknutím tlačítka “3” na panelu ICP a pak “ENT”.
 
Dále zadejte platný kód od 0000z-0100z, což je 6554. Vložte "6", "5", "5", "4" a "ENT" na ICP.
 
Vezmi prosím na vědomí, že pro tuto misi upřednostňujeme pouze režim Mode 3, protože očekáváme vojenská nebo civilní letadla. Režimy Mode 1 a 2 jsou určeny pouze pro vojenské použití.
 
Dalším důležitým krokem je kontrola nastavení FCR. Jak vidíš, na tvém FCR je již zobrazen kontakt.
 
Nejprve nastavte parametry Range a Azimuth/Bar Scan podle potřeby. Doporučujeme dosah "80" a oblast skenování "A6/4B".
 
Protože se chceme dotazovat pouze v režimu Mode 3, změňte režim IFF pro dotazování pomocí OSB 16 na "M3".
 
Nakonec odešlete dotaz IFF krátkého stisknutím tlačítka TMS-LEFT.
 

.

V závislosti na aktuálním čase zulu se může stát, že se platný kód režimu Mode 3 již změnil. Výše uvedená odpověď IFF ukazuje žlutý čtvereček, který označuje neúplnou odpověď a kategorizuje cíl jako neznámý nebo bogey.

Překontroluj aktuální čas zulu a v případě potřeby přepněte na kód režimu Mode 3 platný mezi 01:00 - 02:00z. Pokud není v kódu žádná nesrovnalost, je velká šance, že toto letadlo je bogey nebo ještě nepřešlo na správný IFF kód.

Znovu vše ověř a odešlete další dotaz

Jak vidíš, odpověď IFF nyní ukazuje zelený kruh, který označuje "přátelský". Je velká šance, že náš kontakt dezertoval do Jižní Koreje a nemá nepřátelské úmysly.

Zachyťte letoun, přejdi do spread formace na jeho levé straně a poslechni pokyny GCI. Nyní je tvým úkolem dopravit tento kontakt bezpečně domů!

Letecká základna v Soulu je letištěm, na kterém přistávají všechny případy zběhů. Ujistěte se, že máš připravené mapy letiště Soul. Vyťukejte souřadnice ARP (Airport Reference Point), abys sis udělali představu o poloze letiště. Pro údaje o LAT/LONG a nadmořské výšce použijte STPT 99.

 

Vzhledem k tomu, že si je Severní Korea vědoma hrozby možných dezertérů, mohou v demilitarizované zóně operovat nepřátelské lety SWEEP, které mají zabránit jakémukoliv překročení hranice s Jižní Koreou. Opět platí, že letadla chráníš vším, co máš k dispozici, a za každou cenu.

Kromě GCI můžeš využít AWACS na UHF 6, který poskytne další údaje k identifikaci hrozeb pro tebe a let AN-24.

Pokud vše půjde podle plánu, naveď let na leteckou základnu v Soulu, přistaň také v Soulu nebo se vraťte do Gunsanu, pokud nemáš palivo v kritickém množství.

 

Let Boxer 7 přistál. Dobrá práce!

Verze BMS 4.37.3