2.1.9 Zarovnání EGI za letu (IFA)
Přestože není úplně implementováno, je v BMS možné zarovnání EGI za letu, přičemž systém v současné době do určité míry modeluje AUTO IFA. Tento proces se spoléhá na GPS pro vnitřní zarovnání a eliminuje potřebu vstupu pilota k vytvoření opravy. Pokud bude v budoucnu zavedena MANUÁLNÍ IFA, může být zásah pilota pro nastavení opravy nutný.
Postup:
- Pokud je vyžadováno zarovnání za letu, udržujte přímou, vodorovnou a nezrychlující polohu.
- Nastavte knoflík EGI na 10 sekund do polohy OFF (ujistěte se, že se na displeji ADI zobrazuje signalizace OFF i AUX).
- Přesuňte knoflík EGI za letu do polohy ALIGN.
- Na displeji DED se zobrazí stránka INS, která umožňuje sledovat stav EGI, zatímco na displeji HUD se zobrazí ALIGN.
- Všimni si, že ruční zadání magnetického kurzu do UFC není možné; tento proces je v BMS zcela automatický.
- Stejně jako při zarovnávání na zemi jsou během zarovnávání za letu z HUD a MFD odstraněna všechna navigační data.
- Dokončení zarovnání není výslovně oznámeno a proces pokračuje, dokud se knoflík EGI nevrátí do polohy NORM.
- Stav EGI 8,1/10 je považován za dostatečný (zarovnání v BMS se stane přesným s GPS, jakmile zmizí vlajka AUX z ADI).
- Přesuňte knoflík EGI zpět do polohy NORM a navigační údaje se znovu zobrazí na HUD a MFD.
Verze BMS 4.37.4.1
