2.1.9 Zarovnání EGI za letu (IFA)

Přestože není úplně implementováno, je v BMS možné zarovnání EGI za letu, přičemž systém v současné době do určité míry modeluje AUTO IFA. Tento proces se spoléhá na GPS pro vnitřní zarovnání a eliminuje potřebu vstupu pilota k vytvoření opravy. Pokud bude v budoucnu zavedena MANUÁLNÍ IFA, může být zásah pilota pro nastavení opravy nutný.
 
Postup:
 
  1. Pokud je vyžadováno zarovnání za letu, udržujte přímou, vodorovnou a nezrychlující polohu.
  2. Nastavte knoflík EGI na 10 sekund do polohy OFF (ujistěte se, že se na displeji ADI zobrazuje signalizace OFF i AUX).
  3. Přesuňte knoflík EGI za letu do polohy ALIGN.
  4. Na displeji DED se zobrazí stránka INS, která umožňuje sledovat stav EGI, zatímco na displeji HUD se zobrazí ALIGN.
  5. Všimni si, že ruční zadání magnetického kurzu do UFC není možné; tento proces je v BMS zcela automatický.
  6. Stejně jako při zarovnávání na zemi jsou během zarovnávání za letu z HUD a MFD odstraněna všechna navigační data.
  7. Dokončení zarovnání není výslovně oznámeno a proces pokračuje, dokud se knoflík EGI nevrátí do polohy NORM.
  8. Stav EGI 8,1/10 je považován za dostatečný (zarovnání v BMS se stane přesným s GPS, jakmile zmizí vlajka AUX z ADI).
  9. Přesuňte knoflík EGI zpět do polohy NORM a navigační údaje se znovu zobrazí na HUD a MFD.
 
Verze BMS 4.37.4.1