7.1 Předpoklady

Kromě stabilního (a rychlého) připojení k internetu, budeme muset s největší pravděpodobností otevřít porty, aby mohl BMS přes ně fungovat. Podívejte se do dokumentace svého routeru, firewallu nebo ISP, jak otevřít nebo přesměrovat porty.

 

·         BMS potřebuje UDP porty 2934 a 2935, aby byly otevřené / přesměrované.

·         IVC potřebuje UDP porty 9987 a 9989, aby byly otevřené / přesměrované.

 

Multiplayerová hra požaduje hostitele a aspoň jednoho klienta, více klientů se může připojit v případě, že hostitel má dostatečnou šířku pásma pro jejich připojení. Když hostitel může spravovat neomezený počet klientů v průběhu doby, budeme hovořit jako o serveru, který může být připojen on-line, události pak mohou trvat několik dní. V takových případech může být požadováno měření rychlosti času „uploadu“ a „ping“ k vzdálenému serveru, aby byla zajištěna stabilita serveru a hladký online provoz. Tyto testy můžou být provedeny zdarma on-line na https://www.speedtest.net/ .

Connection Bendwidth, šířka pásma připojení je velmi důležitá stránka multiplayeru. V současné době v ideálním případě měl by být klient připojen ne méně než 1000 kilobitů za sekundu (kb/s). Pokud sever chce připojit 10 klientů, z nichž každý požaduje 1000 kb/s, server měl by mít k dispozici alespoň šířku pásma 10 x 1000kb/s pro upload.

Pokud není dostatečná šířka pásma (obvykle u upload) nebo porty nejsou správně přesměrovány, u multiplayeru se začnou objevovat problémy; uživatelé nemusí správně vidět aktualizované pozice, aktualizace IDM, řízení letu nebo se objeví pauzy v MP hře. Tyto problémy se stávají méně často u novějších revizí MP a obvykle je dnes již k dispozici rychlé připojení k internetu, ale vzhledem k mezinárodní povaze komunity Falcona a vzdálenosti přenosu dat se mohou objevit problémy.