7.3 PŘIPOJENÍ / SEZNAM

Multiplayer se spustí tlačítkem COMMS v uživatelském rozhraní. Po kliknutí na toto tlačítko, zobrazí se okno COMMS: 
 
 

 

·         Server Name – Název serveru

Toto je textový název, který si můžeme vybrat jako způsob, jak si zapamatovat nastavení, pod kterým vstoupíš do popsaného spojení s určitým hostitelem. Normálně toto bude název systému hostitele nebo jméno hráče, u kterého je hra hostována a kam se chceš připojit.

 

·         Connect to IP Address – Připojení k IP adrese

Toto je směrová  IP adresa hostitelského systému, na který se chceš napojit. Tato adresa musí být nasměrována z tvého systému. Obvykle to je WAN adresa routeru vzdáleného hráče nebo serveru, který bude hostitel hry. Je možné použít adresu místní LAN sítě, pokud nepoužíváš internet pro spojení.

 

·         Connection Bandwidth – Šířka pásma připojení

Obvykle bys měl zadat hodnotu do tohoto pole, i když může být zautomatizován v příkazové řádce -bw (dle 3.2.4). Standardní a doporučené nastavení šířky pásma pro většímu MP scénářů je nyní 1024.

Tato hodnota se používá, aby pomohla řídit síťový přenos u tvého spojení, a vyhnut se zahlcení při udržení výkonu, tak vysokém, jak to je reálné. Toto nastavení je použito na dvou místech: místní, můžeš jej použít k omezení, co odešleš na sever a ostatním klientům; dálkově, ostatní klienti (a zvláště server) použije tento limit k omezení k tobě odeslaných dat. Snažte se udržet minimální hodnotu na 1000. Jakákoliv nižší hodnota než 500 může vést k přehlcení sítě, která může postihnout kohokoliv nebo všechny v dané místnosti (jak budou klienti mít špatně přesměrovaní porty). K dosažení nejlepších výsledků všichni klienti měli by použít stejné hodnoty.

  Na našich webových stránkách jsou aktuální pokyny, které týkají tohoto tématu.

 

·         Dedicated Voice Server IP – „Vyhrazená IP hlasového serveru“

Tento řádek obsahuje adresu hlasového serveru, který budeš používat v této hře pro IVC. Toto políčko akceptuje všechny IP adresy. Například, pokud se připojíš jako klient k IVC serveru, který není spuštěn na tvém počítači, zadej IP adresu serveru IVC. Mohla by být stejná jako adresa IP hostitelev případě, že hostí hru i IVC. Jestliže hostuješ hlasový server na svém místním systému, musíš použít 127.0.0.1 k poskytnutí správné adresy.

 

Všimni si: starší verze Falcon 4, které měly IVC systémy, používaly úmluvu o 0.0.0.0. v poli hlasového serveru, jako prostředek pro spuštění hlasového serveru na tvém místním systému a pro spojení tvé hry na tomto místě. Toto UŽ NENÍ PODPOROVANÉ.

Pokud bude toto pole prázdné bez platné IP adresy nebo hostitelského jména, bude to mít za následek chybu.

 

·         Dedicated IVC Password - „Vyhrazené IVC heslo“

Někteří hostitelé hlasového serveru si můžou zvolit možnost zadání hesla k zpřístupnění svého serveru. V případě nutnosti, zadej heslo do tohoto pole k dokončení tvého prověření před připojením.

 

·         IVC Enabled – „Zapnutí IVC“

Přepíná integrovanou hlasovou komunikaci na zap. / vyp. Podívej se do části Letecké rádio, kde je více podrobností o integrovaném systému hlasové komunikace

 

·         IVC Automatic Gain Control – „Ovládání automatické citlivosti IVC“

Přepíná zap / vyp automatickou regulaci citlivosti mikrofonu, když jsi připojen a používáš systém IVC.

 

·         Používání seznamu

Malé okno na levé straně se dodnes nazývá telefonní seznam (sahající až do dob vytáčeného připojení), zde si uživatel může ukládat nastavení IP adres a hesel pro různé hostitele.

Když jsou všechna datová pole vyplněna příslušnými údaji o připojení, můžou být uložena pomocí tlačítka SAVE, abychom nemuseli příště opět vyplňovat data (pokud se nezmění IP adresa hostitele). Po uložení, položka bude muset být vybrána ze seznamu na pravé straně, před stisknutím tlačítka CONNECT.

Novou konfiguraci lze vytvořit pomocí tlačítka NEW; Zadaná data lze vymazat pomocí tlačítka DELETE. Data k připojení jsou uložena v souboru phonebkn.ini v adresáři \User\Config.