4.1.1 Limity obálky tankovacího ramene

Reálné limity obálky tankovacího rameny jsou doplněé pro oba tankery KC-10 i KC-135. Podívej se na obrázky níže. Před každým světlem je uvedeno kam "JÍT", takže "F" znamená jdi dopředu, "U" znamená jdi nahoru, a tak dále. Kód ramena "tažný paprsek" je zakódován od začátku a rameno nyní používá kritický ztlumený pružný model. Piloti budou cítit, že jsou méně "připnutí" na ramenu a nyní mají volnost letu okolo vnitřní obálky ramena. Řídící světla na KC-10 i KC-135 byli předělané (oba kódy i 3D modely) a  poskytují navádění, aby pilot zůstal v obálce. Všimni si, že operátor ramena nebude používat moc slovní komunikace během A/R, toto bylo nereálné.

Řídící světle mají nyní dvě různé použití. První, jakmile jsi připraven ke kontaktu, operátor ramene může ručně rozsvítit červená světla na konci světelných návěstích. Toto je obecný pokyn pro tebe, abys postupoval do správné kontaktní pozice. Opět, počáteční písmeno u názvu světla určuje kam "JÍT", a říká ti co udělat při přiblížení do kontaktnímu bodu, kde tě boomer může připojit.

Za druhé,  jestliže jsi postupoval podle červených blikajících světel a dosáhl jsi správné pozice, boomer  vypne blikající světla a začne ovládat tankovací rameno do tvého tankovacího ukluzu (za předpokladu, že jsi stabilizován v pozici). Takže, když světla zastaví blikání jsi na správném místě... udržuj zde polohu, zatímco boomer letí s ramenem nad tebou. Se štěstím uslyšíš další věc "CONTACT" a palivo začne proudit.

Jakmile jsi připojen, sada lamp bude poskytovat signalizaci v reálném čase, pokud jsi v dosahu obálky pohybu ramene. Použij pomůcku kam "JÍT" to je také navrženo, aby ti to pomohlo dostat se do středu obálky, která je označena zelenými pruhy levých a pravých sad světel. Máme zde jeden velký tip a to najednou opravovat jen jeden směr. Takže srovnej se dopředu nebo dozadu a pak nahoru a dolů, nebo naopak,  než bys pokoušel srovnat oba směry najednou. Směry vlevo a vpravo je obecně menší problém, protože to je relativně snadné srovnat trup letounu s tankerem.

Tanker nyní poletí realisticky s 30° náklonem, během tankování při provádění obratu, místo 15 stupňů a používá plynulou rychlost náklonu při vstupu a výstupu z obratu.  Když se příjemce odpojí z ramene, bude zobrazen efekt vytékajícího a stříkajícího paliva.

 

Naváděcí světla tankeru KC-135

 


 

Naváděcí světla tankeru KC-10 / KDC-10

 

Limity obálky tankovacího ramana KC-135

 

 

Limity obálky tankovacího ramana KC-10 / KDC-10