4.1.2 Zrychlené postupy tankování za letu

Realizována byla činnost zrychleného postup, k urychlení operace při tankování za letu. Zrychlený tok poskytuje příjemcům paluva minimalizovat tankovací čas s maximálním doplněním paliva. Tento kód používá formaci "left echlon". Let připravený k tankování bude připojen k tankeru, když se vedoucí letu přesune do předkontaktní pozice. Zbývající letoun bude pokračovat do levé vyčkávací pozice. Jakmile vedoucí letu zahájí tankování, tento druhý letoun v tankovací sekvenci by se měl přesunout do pozice On-Deck. Pozice On-Deck se normálně letá jako cestovní formace s rozestupy přibližně 10 stop. Třetí a čtvrtý letoun se přesunou do levé vyčkávací pozice. Když vedoucí letu dokončí tankování, tento letoun se posune do vyčkávací pozice vpravo od tankeru. Druhý letoun se přesune z pozice ON-Deck do předkontaktní nebo kontaktní pozice, dle rozhodnutí tankeru.  Při třech nebo více letounech, třetí letoun se pak posune do On-Deck pozice. Tento tok zleva doprava pokračuje dokud všechny stíhačky nemají natankováno. Před dokončením tankovací činnosti prvního letu, budou další přilétající letouny ponechány v sledovací pozici, dokud budou v levém vyčkávacím postoru tankeru. Zde budou současně maximálně jen tři stíhačky čekající v levé vyčkávací pozici (včetně pozice On-Deck), každé další čekající letouny budou sledovat tanker, dokud pro ně zde nebude uvolněn prostor. 

Při odletu od tankeru, letoun sestoupí o 1000 stop a zaujme volné lísto ve formaci "left echelon" s každým dalším přilétajícím letounem stupňovitě klesne dolů o 100 stop, tak umožní dalším vnějším letounům udržet odstupu. Cílový bod pro tento čistící menévr je 1000 stop pod aktuální výšku tankeru a 1 NM vpravo od horizontální polohy tankeru. Jakmile se tento let přiblíží k tomuto cílovému bodu, vyčistí prostor a vrátí se do waypoint režimu.