AGM-65L

Po dosažení Steerpoint 5 přejdi na stránku SMS a zkontroluj zda je G Maverick zapnut podle plánu. Model-L musí být zapnut samostatně.
Nastav svůj kokpit: Zkontroluj nastavení A-G režim, MASTER ARM do ARM, Laser na ARM, TGP v A-G režimu, palivo & přepínače zkontrolovány. Naším prvním cílem je ZSU-23. Jak již bylo zmíněno, zasáhni tento cíl pomocí AGM-65L.
Model L byl zaveden od verze BMS 4.36. Ve srovnání se zarovnáním a použitím modelu G je manipulace s AGM-65L poměrně jednoduchá a podobá s použitím LGB.
Zaprvé, musíš v ICP otevřít stránku LASER (LIST -> 0 -> 5) a zkontrolovat, zda je kód laseru nastaven 1688.
Změň A-G režim na “CMBT” a “Laser ST Time” na 40 sekund (tento postup byl již popsán v 11. výcvikové misi LGB). Zadruhé, musíš aktivovat hlavní režim laseru na “Laser Arm”. Zatřetí, aktivuj stránku WPN. 
 
Cílový prostor je umístěn na náhorní plošině a blížíš se údolím v malé výšce. Oblačnost je nahodilá; zejména kumulusy, takže můžeš očekávat, že budeš mít omezený čas k zaměření cílů. Zvyš SCP na 1000 stop a A-LOW na 900 stop. Během tohoto postupu, může tvůj RWR začít cvrlikat zvukem AAA. 
Pokud to situace s oblačností dovoluje, můžeš TFR donutit letět výše, abys mohl zaměřit cíl dříve, a potom nechat TFR klesnout zpět na 1000 stop SCP. Můžeš se rozhodnout, zda nejprve zaměříš cíl na FCR nebo zda použiješ pouze TGP podle úrovně své odborné způsobilosti a znalosti umístění cíle v konvoji.  
 
ZSU-23 je čtyřhlavňový AAA kanón namontovaný na pásovém vozidle. Měl by být v koloně snadno rozpoznatelný od ostatních nákladních vozidel a BMP. Nezapomeň, že se nacházejí vpravo (východně) od obce. 
 
Vzhledem k tomu, že použití AGM-65L je podobné jako u LGB, potřebuješ jenom TGP a laser, aby zbraň zasáhla tvůj cíl. AGM-65L na stránce WPN je uveden stav laseru (přidělený kód laseru, aktivní /neaktivní laser) a již nalezené Maverick režimy (PRE, VIS, BORE) a pod režimy (AREA, BOW, WOB). BORE v tomto případě slouží k změně kódu laseru vyhledávací hlavice rakety. Podrobnější vysvětlení, jak to udělat je k dispozici v části Dash-34, kapitola 4.2.3.1.10. Upozorňujeme na nový postup od verze 4.36.1: po zarovnání L-Mavericku musíš raketu odkrytkovat jako všechny ostatní modely - 65 (na stránce WPN se objeví S-Symbol).
Jakmile jsou všechny systémy nastaveny, cíl je vybrán a Maverick je v dosahu, můžeš buď sledovat bod (POINT) nebo prostor (AREA). Rychle označ ZSU na TGP pomocí TMS-up s příkazem Point Track. Pokud to není možné, nech raketu v režimu Area-Track. Raketa je připravena k střelbě, pokud platí parametry dosahu a klíčové dírky keyhole. Vystřel raketu (Pickle) a stiskni spoušť k aktivaci laseru (bliká “L” vedle IR AREA/IR POINT) dokud Maverick nezasáhne cíl. Velkou výhodou modelu-L je, že můžeš použít TGP, který má větší přiblížení a FOV než senzor Maverick. Další výhodou je, že se v závěrečné fázi útoku můžeš soustředit pouze na jedno MFD (TGP) a nemusíš se starat o stránku WPN (pokud máš dobře zaměřený laser).
 
Nevýhodou je, že pokud jsi sám, musíš po vystřelení rakety zaměřovat cíl a zůstat v oblasti cíle mnohem déle, protože musíš udržovat laser aktivní na TGT, dokud raketa nezasáhne, zejména pokud se cíl pohybuje.
U letů s více letadly lze tento problém vyřešit pomocí buddy lasingu nebo pomocí JTAC, pokud je k dispozici. Ujisti se, že tvé manévry při značkování nevytvoří příliš velkou odchylku a nehrozí, že TGP ztratí laserovou stopu/FOV. 
Pokud jsi nemohl na ZSU vystřelit včas, přeruš útoky a pokud chceš, zkus to znovu, ale nezapomeň, že moment překvapení je pryč a AAA (a možná MANPADS) budou čekat na tvůj návrat.
Pokud se přiblížíš příliš blízko, čeká na tebe proud smrtících střel a raket odpalovaných z ramene. Po analýze toho, co se pokazilo, můžeš raději začít misi znovu od začátku. Úkol je to těžký, ale dá se to zvládnout.
 
Pokud se podařilo AAA lokalizovat a zničit, gratulujeme. Konvoj je nyní téměř bezbranný a A-10 s ním odpoledne udělají krátký proces. Doufejme, že se počasí umoudří.
 
Verze BMS 4.37.3