Shrnutí

Jak jsis možná všiml, tato tréninková mise není snadná. Je třeba zvládnout spoustu věcí: TFR, počasí, avioniku, zbraně; to vše najednou. Pro úspěch této mise je nezbytné přesné plánování, znalost avioniky a správná konfigurace systému.

Díky počasí je tato mise obzvláště obtížná (ale neuvěřitelně pohlcující). Počasí je nyní v BMS realističtější, že přináší prvek náhody a zcela nový pohled na běžné TE.

Nepředvídatelnost počasí znamená, že při různých letech se můžeš setkat s počasím, které zhatí tvé nejlepší plány; nízká oblačnost v blízkosti cílové oblasti, která neposkytuje žádný čas k nalezení cíle, nebo nízká oblačnost/mlha v údolích, kvůli které je tvoje přiblížení zcela závislé na tvém TFR, když prolétáš mrakem ve velmi malé výšce a nic nevidíš, stejně jako v reálném životě. :-)

Pokud počasí znemožňuje nalézt tyto Shilky na začátku směru útoku, pak rychlý pohled okolo by měl napovědět, kde by měla být lepší viditelnost.

Měl bys změnit směr letu, abys využili díry v počasí... 

Takto strhující může být tento model počasí. 

 

Shrnutí ovládání Mavericku na HOTAS:

Plynová páka: 

UNCAGE:                

Odstraní kryt hlavice (AGM-65A, B and D, G).

                 

CURSOR/ENABLE:

Změna režimu E-O delivery, když WPN je SOI (PRE – VIS – BORE).

                 

Cursors: 

 

Pohybuje kurzorem v SOI (HUD, FCR, TGP, WPN).

Knipl:

TMS up: 

 

Příkaz k sledování v SOI.

                 

TMS down: 

 

Zruš sledování v SOI.

                 

TMS left: 

 

Změna polarity (jen AGM-65G).

                 

TMS right: 

 

Zrušení zarovnání handoff cíle (TGP SOI).

                 

                 

 

Přepínač AREA/Polarity (AGM-65G WPN SOI).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Verze BMS 4.37.3