8.3.1 F-16

Jednou z největších změn u 4.33 je kompletní reorganizace modelů (bloků) F-16. Databáze byla kompletně přepracována a funkce F-16 nyní odpovídají specifikacím bloků. Většina z těchto bloků F-16 má svůj záznam v databázi a každá verze má vlastní 3D kabinu, 3D model, motor General Elektric u bloků 30, 40, 50 a Pratt&Whitney u 32, 42 a 52 modelů s jejich příslušnými postupy, sestavou avioniky schopnostmi zbraní atd.
 
Zde jsou také dřívější bloky 15, 25 a USAF Aggressor.
 
K těmto jednosedadlovým blokům F-16C, jsou tak implementovány dvousedadlové F-16D (i když pouze přední sedačky modelů B/D jsou funkční).
 
Konkrétní verze uživatelských zemí mají také své vlastní záznamy v databázi a jsou uvedena jejich specifikace.
 
Korejské bloky 32 a 52, bloky 52+ Řeckého letectva s nebo bez přídavných palivových nádrží, MLU z různých zemí EPAF, izraelské verze (od bloku 15 Netz k F-16I Sufa). Egyptské (52+) a jordánské (MLU).
 
3D modely F-16 byly aktualizovány s mnoha dalšími funkcemi jako noví piloti, překryt kabiny, brzdící štíty a animacemi, animace tankovacích dvířek, animace ohybu křídla, HMCS senzorů, GE nebo PW motorů, malé nebo velké sání, správné pylony, nový ocasní stroboskop, oprava HUDu u D modelů, padáková brzda v ocase u MLU modelů atd.
 
Velikost rozlišení textur byla zvětšena a každý model má nyní vlastní imatrikaci k zajištění, aby každé letadlo ve čtyřčlenném roji mělo různou registrace nebo sériové číslo. Imatrikace je zcela jasná uživatelům, protože je provedena v DDS texturách.