8.3.2 F/A-18 Hornet

V BMS 2.0 bylo již na Hornetu udělané docela dost práce a v BMS 4.33 se pokračovalo v práci na letadle, které by mělo být páteří námořních operací v BMS.
 
Zde je to, co manuál BMS 2.0 uváděl o F / A-18A & C Hornet:
 

Nový NAV HUD

Rozvržení HUDu pro F/A-18 je nyní opraveno. Hráč nyní zde najde:

- Ukazatel vertikální rychlosti v nadmořské výškce.

- Alpha, Mach, G, G Peak se přesunuli na svá správná místa.

- AOA závorka je nastavena na 6-10 stupňů AOA. Alpha displeji bude vypnut, když je podvozek vysunut a FPM je v rozsahu závorky. Také kontrolky AOA v kabině budou nyní mít správný rozsah pro F-18.

- Maxima G-ček budou zobrazeny pouze tehdy, pokud je větší než 4G a je přitažen knipl. Pokud je přetížení nižší než 4G při přitažení, G-čka budou z displeje odstraněny při vysunutí podvozku. 

- Hodnota Mach je z displeje odstraněna, když je podvozek vysunut. 

- Signalizace vodní hladiny se objeví, když je FPM potlačený nebo je vysunutý podvozek.

Režimy klapek

Letoun F/A-18 má nyní vymodelované režimy klapek AUTO/HALF/FULL. K přepínání režimů se používají klávesy Ctrl+F10 (nebo příkaz AFFullFlap). Hráč by měl používat jen tyto klávesy k ovládání klapek (ostatní klávesy klapek budou ignorovány). Při přepínání režimu klapek, displej signalizuje aktuální stav režimu klapek.

- AUTO je standartní režim pro let. Po vzletu, Ctrl+F10 přepnout do AUTO.

- HALF umožní nastavit klapky pod 250 uzly a maximálně do 30 stupňů. Pokud se rychlost zvýší přes 250 uzlů, klapky se zasunou.

- FULL umožní nastavit klapky pod 250 uzly a maximálně do 45 stupňů. Pokud se rychlost zvýší přes 250 uzlů, klapky se zasunou.

Plánování TEF

Letadla F/A-18 mají nyní naplánovanou činnost klapek odtokové hrany (TEF) dle -1 manuálu. TEF se budou vysouvat a zasouvat podle AOA a Mach.

Brzdící štíty

U modelů F/A-18 A-D budou nyní automaticky zataženy brzdící štíty, když letou dosáhne přetížení 6G a více, AOA je větší než 28 nebo podvozek je vysunutý a rychlost letu je pod 250uzly.

Motory

Motory F/A-18 se budou nyní točit na plný MIL výkon při Mach 1,23 nebo více.

 

BMS 4,33 přidal úplný "ramp-start" 3D kokpit pro FA / 18, A, B, C, D, CAF a modely RAAF Hornet. Podívejte se do souboru PDF umístěného ve složce Docs\Checklists & Cockpit Diagrams\F-18 Cockpit Diagram pro více informací.

Modely E a F Superhornet používají klasické kokpity modelů C a D, v tomto pořadí.

 

Mnoho vylepšení bylo také provedeno na vnějším modelu klasíckého Hornetu, který přesněji odráží skutečný letoun. Samozřejmě je důležté si uvědomit, Hornet stále používá avioniku Falcona, ale zde je několik klíčových rozdílů:

- NWS má dvojnásobnou rychlost otáčení proti Falconovi.

- Křídla můžeme složit buď z kokpitu nebo stisknutím kláves (AFWingFoldToggle; AFWingFoldUp & AFWingFoldDown).

- Rozdělený plyn; můžete ovládat oba motory nezávisle na sobě.

- Námořní operace z letadlové lodi (poznámka: letadlová loď v multiplayeru se nebude pohybovat).

- Funkční poziční světla.

Podívejte se do tréninkové příručka a na tréninkové TE k zahájení létání s F/A-18 C/D v operacích z letadlové lodě.

 

8.3.2.1 NOVÝ RWR

An/ALR67 (v) 3 RWR používaný v klasických Hornetech po celém světě byla částečně modelovány. Tento systém poskytuje RWR signalizaci na RWR displeji i na HUD. Signalizace hrozeb na HUDu jednoduše zrcadlí RWR displej s hrozbami na 12 hodině v horní části HUDu, ve 3 hodinách na pravé straně HUD atd.

Delší čára označuje hrozbu / radar, který se dostane do vnitřního kruhu RWR a kratší čára znamená, že hrozba je ve vnějším RWR kruhu. Blikající čára oznamujie zjištěný raketový start přicházející hrozby.

8.3.2.2 Raytheon (Litton) AN/ALR-67(V)3

E až K pásmo (2-40 GHz) zaměřovací přesnost: 15 stupňů (E až K pásma); všesměrová (C / D band).

 

8.3.2.3 Činnosti

ENABLE OFFSET Button - Vybere cíl s nejvyšší priortou se spojeným zvukem a symbolem, výběr cílů se ovládá listováním.

ENABLE  SPECIAL Button - Oddělí překrývající se kontakty na obrazovce.

LIMIT DISPLAY Button - Vyběr režimu priorit.

POWER Button - Napájení systémem ups.

Systém na pozadí spouští průběžně Self Test. Pilot může ručně spustit Self Test.