1.4.9 Závěr

Zde je několik posledních úvah o systému IDM Falconu, které bys měl ještě znát. Během plánování nebo vytváření mise, když sestavuješ package letadel, první letka (v tomto případě 4 letouny) v skupině budou mít adresy 11-14. Další letka bude mít 21-24 atd. Pokud při plánování nastavíme čas vzletu, tak například,  když má první letka naplánovaný start později než druhá, bude i nadále používat adresy 11-14. To je důležité, protože ID adresy můžou být v jiném pořadí, než bys podle časů startu myslel, že to tak bude, pokud jsi nebyl seznámen s pořadím, ve kterém byly lety vytvořeny ve skupině. 

Dobrá metoda je zkontrolovat adresy svého týmu na stránce brífingu v uživatelském rozhraní než vstoupíme do 3D, vypsat její pořadí. To vám pomůže zvolit správné vysílací adresy jiného letadla skupiny (jestliže existuje několik letů ve skupině a chcete sledovat polohu některého z těchto letů).

Další otázka je flexibilita IDM. Například jsi dvoučlenný DCA let a jsi první let skupiny, který má 4 letky. Máš adresy 11 a 12, které jsou uloženy v levém sloupci IDM. Rozhodneš se, že chceš mít informace v situaci jen o lídrech letek. Vložíš tedy adresy 21, 31 a 41 do IDM a budeš přijímat jejich pozice na HSD nebo můžeš vložit 2 z těchto adres v levém sloupci a tak získat informace o všech radarových kontaktech, které jsou uzamknuty pokud jste v IDM CONT nebo použijete spínač COMM vlevo k získání aktualizace. 

Poslední věcí je plánování nepředvídatelných situací. Normálně je lídr letky řídící letkové sítě IDM. Pokud je sestřelen, přebírá jeho úlohu další člen týmu (obvykle č. 3) a nastaví CONT režim a obnoví vysílací smyčku.