2.7 Průlet nad stanicí.

Přestav si, že sleduješ R-130 k známému Tacanu. Tvůj plán letu bude přímo nad vysílačem a potom budeš pokračovat na svém kurzu a dále v letu na R-310 od stejného Tacanu.

Přeletíš nad stanici a tvůj kurz zůstane beze změn na 130° (při bezvětří).

Při přiblížení k stanici, vystředěný CDI se začne vychylovat na jednu stranu nebo na druhou. A šipka směru k stanici se otočí o 180°. Jakmile se ráhno CDI začne pohybovat (u F4, to je obvykle při DME1-2), nepokoušej se ho následovat. Jsi příliš blízko stanice a zobrazené údaje přístrojem jsou nepřesné. Jenom leť ve svém kurzu, dokud nejsi na druhé straně vysílače, kde ráhno CDI se opět přesune do středu. Nemusí být ve středu dokonale, můžeš přesto letět v novém záchytném úhlu, dokud ráhno CDI nebude ve středu.

V reálném životě, hovoříme o prostoru nejistoty, když jsme blízko stanice. Ten začne dříve, čím výše letíš. Ale ve Falconu, se toto děje většinou velice blízko stanice, a při jakákoliv výšce.