3.3 Pojíždění zpět na sojánku a vypnutí letadla

Jakmile zpomalíš na řídící rychlost (méně než 80 uzlů) a máš tři kola na dráze, můžeš zapnout NWS a podle potřeby použít brzdy podvozku. Vyjeď z dráhy na první volnou pojížděcí dráhu a jakmile přejedeš přes vyčkávací čáry dráhy, zatáhni brzdící štíty.
 
Budeš atomaticky požádán ATC o přepnutí na frekvenci pozemní služby Ground, jakmile opustíš aktivní dráhu. Nastav pozemní službu Ground (#2).
Pojížděj na EOR severně od RWY18 a vyčkej na ploše s půlkruhovou výsečí, jak je uvedeno níže:
Vezmi prosím na vědomí, že postupy vyzbrojení/odzbrojení se v prostoru EOR řídí leteckou základnou nebo SOP, a liší se v počtu/poloze, a  pojížděcích schématech. Viz tabulka postupů EOR, pokud jsou k dispozici.
 
Jakmile jsi na EOR, nastav světlo příďového podvozku na: OFF. Nastavení vnějšího osvětlení na EOR je následující:
‘Request Taxi Back to Ramp’ na stránce ATC Tower: Pokud jsi dokončil kontrolu po přistání (světla, brzdy podvozku, atd.), stiskni ’t 4’.
 
ATC dá povolení k pojíždění zpět a přidělí trasu k pojíždění na přidělené místo na stojánce (například níže „05“). Pro orientaci na letišti se znovu podívej na mapy APC.
Když opustíš EOR, nastav světlo příďového podvozku na: TAXI. Nastavení vnějšího osvětlení je následující:
 
Pojížděj zpět kde začala tréninková mise v boxech Wolfpack, jižně od věže. Pojedeš po pojížděcí dráze Papa, celou trasou až k Transient Ramp, kde odbočíš vlevo za boxy Wolfpack. Vyber jedenu stojánku a naroluj do něj. Jakmile zaparkuješ, požádej o založení klínů pod kola „Install/Remove chocks“ z nabídky Ground ATC: ‘t 2’ a potom zajisti EPU: ‘t 1’.
 
Vypni letadlo, vypni všechnu avioniku před umístěním plynu do polohy CUTOFF (nebo použij klávesovou zkratku pro zarážku volnoběhu). Otevři překryt kabiny a pak umístíme přepínač POWER na panelu ELEC do polohy OFF.
 
Můžeš se znovu nadechnout a opustit letadlo stisknutím klávesy ECS.
 
Verze BMS 4.37.3