17A.4 Mise - 2

Nyní, když je tvůj cíl identifikován, zbývá už jen sestřelit ho z oblohy. Ale ještě jsi neskončil, takže šetřete zbraněmi. Tento cíl neopětuje palbu! 
Jsi téměř v ideální pozici pro vystřelení jednoho AIM-9P, i když ještě nejsi dokonale za zadkem. Jakmile se dostaneš na RMAX2, začne v HUD blikat kruh rakety.
Počkejte na tón, abyste maximalizovali Pk své rakety. Vyhledávací hlavice AIM-9P nejsou tak citlivé, takže buďte trpěliví. Odstraň kryxtku z raketu a ujisti se, že se diamant zvětšil a máš správný tón; pak vystřel. Před výstřelem vždy odstraň krytku rakety, protože dáváš příkaz k samonavádění a můžeš si vizuálně ověřit, že střela sleduje správný cíl, než ji vystřelíš! Pokud diamant po odstranění krytky rakety nebude na cíli, je možné, že nemáte dostatečně nízký úhel náměru, proto pokračujte ve skluzu k jeho ocasu a zkus znovu odstranit krytku z rakety.
 
Od verze 4.34 jsou infračervené rakety ovlivněny mraky. Pokud C-160 vletí do mraku, je pravděpodobné, že Papa mine a cíl bude papá. Dej si na to prozatím a hlavně pro budoucí použití sidewinderů pozor. 
 
 
     
 
Levý obrázek ukazuje raketu AIM-9P těsně po výstřelu a pravý obrázek ukazuje zasažení Transallu raketou.
Jeden AIM-9P pravděpodobně nebude na zničení Transallu stačit, takže mírně přitáhni zatáčku, abyste skončil přímo za banditou, a na plynu zvolte režim Dogfight. Tím získáte okamžitý přístup ke kanónu; zaměř banditu v zaměřovači a pošli na něj několik projektilů z kanónu, abyste ho dorazili.
Neplýtvej raketami AIM-9M, možná je budeš potřebovat pro další letadlo letící ze severu.
 
 
 
To je jistě pěkný pohled, ale ještě neslav, protože se k tobě blíží další letadla, která by se mohla bránit. Resetuj své systémy, otočte se na sever a prohlédni si oblohu před tebou. Zkontroluj zbývající palivo a zbraně. Palivo by mělo být v pořádku a měly by zbývat 2 sidewindery AIM-9M a několik nábojů v kanónu.
 
Přepni do režimu MRM, Mike se vyberou automaticky. Nastav FCR na rozsah 40 Nm a pro jistotu vycentruj anténu. HSD a SMS nastav na pravém MFD. Prohledej vzdušný prostor před tebou a hledejte bogey.
 
Jak již bylo řečeno, AIM-9M je třeba chladit. Zahřátá vyhledávací hlavice rakety nebude tak účinná a může se stát, že nebude správně sledovat.
Pamatuj si, že režim Dogfight a MRM ochlazuje vyhledávací hlavici rakety automaticky, ale pokud nepoužíváš režim MRM nebo Dogfight, musíš to udělat ručně.
Chceš-li chladit hlavici rakety, stiskni tlačítko OSB 8, označené WARM.
Mnemotechnická zkratka se za chvíli změní na COOL a tóne se zvýší. Stav rakety se také změní na RDY.

 

Pokračujte v průzkumu na sever a po chvíli uvidíte dva letouny MiG-19. Jsou v řadě za sebou a letí ve výšce kolem 20000 stop pod úhlem 200°. Jsou vyzbrojeny AA-2 (R-13D) Atoll, což je reverzně upravený raný model Sidewinderu.

 

Po ověření, že jsou kontakty nepřátelské (negativní v režimu IFF 4), proveď zachycení těchto dvou kontaktů a snaž se proplížit za mě, aniž by si tě všimli. Postupuj stejně jako předtím, ale dávejte pozor na svou rychlost a výškovou převahu a pozorně sleduj aspekt, abys okamžitě zjistil, pokud manévrují. Nezapomeň, že na stíhačkách provádíš zachycení z větší vzdálenosti. 

 
Dobrým výchozím bodem je kompenzace alespoň na 35-40 Nm. Nemají tak výkonný radar jako je ten tvůj (pokud vůbec nějaký mají), takže ačkoli jsou větší hrozbou než Transall, měli by pro tebe být stále snadným cílem. 
 
Zbývají ti dvě rakety a dva cíle. První z nich bude odraz na FCR k zachycení; poslední raketu byste měli vypálit bez radarového zámku nebo v režimu DOGFIGHT. Po úspěšném sestřelení MiGů se můžete vrátit na leteckou základnu Gunsan k analýze tvého záznamu na ACMI. Hodně štěstí a dobrý lov. 
 
Verze BMS 4.37.3