4.3.4 Stránka GRAPHICS

  • VIDEO CARD

Tato rozbalovací nabídka zobrazí všechny grafické karty nainstalované ve vašem počítači. Vyberte tu, která má být použita k zobrazení hry.

 

  • RESOLUTION

            Můžete vybrat jedno z rozlišení v rozbalovací nabídce. Zde zobrazené rozlišení jsou ty, které jsou nativně podporované vybranou grafickou kartou.

  • MULTISAMPLING

BMS jednoduše uvádí nastavení kvality, nabízené ovladačem. BMS MULTISAMPLING není absolutní nastavení, které by bylo stejné na všech počítačích; vždy to závisí na ovladači, takže musíme vyzkoušet kompromis mezi kvalitou a počtem snímků za sekundu.

U většiny moderních grafických karet, bude lepší toto nastavení v BMS vypnout, pak přejdeme na Anti-Aliasing v AMD Catalyst Control Centrel nebo NVIDIA Control Panel. Anti-Aliasing může významně ovlivnit obnovovací kmitočet, takže experimentujte s nastavením k nalezení optimálního stavu. Nižší hodnoty jsou obvykle lepší, pokud zjistíš, že obnovovací frekvence je nižší než chceš, a to zejména u větších rozlišení.

  • CANOPY CUES

Conopy cues nám pomůže, abychom věděli, kde se díváme přes kryt kabiny. Pokud nemáme v dohledu rám kabiny, může se stát, že budeme dezorientovaní. Aby se tomu zabránilo, můžeme zvolit Lift Lines, Reflections nebo obě najednou. Samozřejmě, pokud budou problémy s výkonem počítače, můžeme je zakázat.

Lift Lines zobrazují šipky v horní části krytu kabiny, které míří k přední části kabiny. Reflections (odrazy pilota a rýhy na krytu kabiny), může také poskytnout dobrou představu o tom „kde je hlava“. Jedná se o nejrealističtější možnost, ale za cenu výkonu.

  • None                   Nejsou zobrazeny Lift Lines ani Reflections
  • Lift Line                Jsou zobrazeny jen Lift lines.
  • Reflection             Jsou zobrazeny jen Reflections
  • Both                    Zobrazují oba (Lift Line a Reflectin) najednou.

 

         

Lift Lines                                    Reflections

 

Tento jezdec určuje počet pozemních objektů. Přesunutím jezdce posuvníku úplně vpravo budou zobrazeny všechny objekty, posunutím jezdce na levou stranu budou zobrazeny jen nejdůležitějších pozemní objekty.

  • VERTICAL SYNC 
    Pokusy o synchronizaci počtu snímků za sekundu s obnovovací frekvencí monitoru, aby nedošlo k trhání obrazu, které mohou nastat u vyššího snímkování, zvláště při používání pohledu okolo letounu (s použitím TrackIR nebo podobného zařízení). V BMS toto nastavení je možné zapnout nebo vypnout, jinou možností bude vypnutí vypínače v BMS UI a zapnutím v ovládacím panelu grafické karty, což je dnes často nejlepší volba. Opět je doporučeno, abyste opět provedli tento test sami k zjištění jaké nastavené (BMS UI nebo nastavení ovladače) vám poskytne nejlepší zážitek.

 

  • Object Density

Tento jezdec určuje počet pozemních objektů. Přesunutím jezdce posuvníku úplně vpravo budou zobrazeny všechny objekty, posunutím jezdce na levou stranu budou zobrazeny jen nejdůležitějších pozemní objekty.

                 Objekt Density level 6                                                Objekt Density level 1

  • Objekt Detail

Tento jezdec ovládá úroveň podrobností detailů různých objektů, v závislosti na vzdálenosti. Musíme být velmi blízko u objektu, abychom viděli plné detaily, v případě, že jezdec je v pozici úplně vlevo. Čím víc je jezdec nastaven na pravé straně, tím z větší vzdálenosti uvidíme všechny podrobnosti.


                                                                                        
                                   Object Detail level 7                                              Object Detail level 1

  • HDR Bloom

Tento jezdec ovládá intenzitu odlesky slunce na různém povrchu. Odrazy HDR Bloom bude počítán pouze tehdy, když je zapnuto vykreslování stínů (v Falcon BMS Config).


             Doporučené nastavení HDR Bloom                                    Minimální nastavení HDR Bloom
 

  • HDR Blur

Toto nastavení nemá žádný vliv, a mělo by být odstraněno z uživatelského rozhraní. Do té doby, budeme tuto část nastavení ignorovat.

 

  • Tree Density

S tímto posuvníku můžete ovládat hustotu autogenu vykreslovaných stromů. Nastavením jezdce do pravé krajní polohy bude vykreslovat maximální počet stromů, pozice úplně vlevo zakáže autogen stromů.   


           Maximální Tree Density (jezdec úplně vpravo)                     Doporučené Tree Density (výchozí)    

  • Grass Density

Stejné jako výše, jenže s trávou.

  • Season

Můžeme nastavit následující roční období.

               -  Summer      „Léto“ (výchozí)

               -  Fall             „Podzim“

               -  Winter         „Zima“

               -  Spring         „Jaro“

Různá roční období jsou zpracována především prostřednictvím stínů, tedy musí být aktivovány stíny „shaders“ k změně roční období; jen takto dlaždice budou měnit sezóny.

 

  • Preview

Na pravé straně obrazovky je okno náhledu. Toho lze využít k zjištění aktuálního nastavení a jeho vlivu.