4.3.5 Stránka GRAPHICS - Advanced Options

Rozšířené možnosti „Advenced Options“ by měli být ponechány ve výchozím nastavení pro jakýkoliv systém, snad Anizotropní filtrování „Anisotropic Filtering“ (viz níže). Dopad na výkon u tohoto nastavení je u starších systémů zanedbatelný.


 

  • Anisotropic Filtering

To umožňuje anizotropní filtrování textur. Jedná se o další nastavení uživatelského nastavení BMS s přepínáním VYP/ZAP, také zjistíme, že lepší je AF nastavit ve vaší grafické kartě v ovládacím panelu, kde budete mít k dispozici více možností k přizpůsobení.

Novější karty AMD z toho hlavně těžili, když opustili nastavení AF v BMS, výběr AF v BMS může mít za následek "moiré" efekt v blízkosti pobřeží. Zapnutím AF (až na 8x) v CCC řeší tento problém nebo můžeme použít nastení v configu g_nAnisotropicValue, která nastaví maximální hodnotu anizotropního filtru, pokud anizotropní filtrování je zapnuto v uživatelském rozhraní.  Platné hodnoty: 0= max k dispozici (výchozí), 2, 4, 8, 16.

  • Mipmapping

Toto nastavení umožňuje mipmapping objektových textur. Povolením dojde ke snížení plavání a třpytu textur i za cenu, že to využije více grafické paměti.

  • Linear Mipmap Filtering

Při použití ve spojení s mipmapping, tato volba umožňuje trilineární filtrování. Některé velmi staré grafické karty můžou mít problém s výkonem.

  • Texel Bias Fix

Zapnutí této volby se opraví zkreslení textu a 2D kokpit „cracking“ na většině moderních grafických karet. U starších grafických karet můžeme toto zakázat. 

  • Textured TV/IR

Zapnutím tohoto nastavení se přinutí všechny TV/IR displeje k zobrazení všech texturovaných objektů a terén. Toto nastavení mělo by být na ON, pokud by byla zakázána většina pohledů MFD nebude pracovat správně.