8.4 Kontrola TFR SWIM

Nyní je potřeba provést poslední kontrolu. Musíš zajistit, aby došlo k automatickému náklonu do vodorovného letu a stoupání, pokud radarový výškoměr z nějakého důvodu selže:
  • Natoč se do náklonu 15 30°.
  • Vyber stánku MFD TEST a stiskni OSB 7 pro RALT BIT.
  • Zkontroluj následující:
- Pole MAN TF zmizí
- Letadlo se automaticky natočí do vodorovného letu a začne stoupat.
- Uslyšíš "PULL-UP".
- Na HUDu se zobrazí WARN a rozsvítí se výstražná kontrolka TF FAIL (levý štítek palubní desky).
- TF FAIL PFL ne PFLD (pokud jsi pod 4500 stopami AGL).
 
  • Stiskni a drž paddle spínač a srovnej se s SCP. Jakmile je dokončen RALT BIT můžeš uvolnit  paddle spínač a pokračovat v činnosti s MAN TF.
  • Stiskni F-ACK k potvrzení SWIM PFL. Kontrolky MASTER CAUTION a TF FAIL zhasnou.
 
Všechny TFR systémy byly zkontrolovány a tvoje důvěra k TFR bude velká, takže můžeš pokračovat v misi.
 
SCP je nastaven na 500 stop. Hodnota A-LOW by měla být nastavena na 10% pod SCP: 450 stop. Let je nastaven na HARD a TFR je nastaven na MAN TF. Budeš chtít přiletět k cíli v režimu AUTO TF, takže stiskni přepínač ADV a zkontroluj, zda svítí zelená kontrolka AUTO a zda je položka MAN TF v HUDu nahrazena položkou AUTO TF.
 
Nezapomeň, že TFR v režimu AUTO TF ovládá u letadla jenom sklon (pokud není v kombinovaném režimu). Pilot může nadále ovládat náklon a rychlost.
 
Stmívá se, takže vyber stránku FLIR na MFD, stiskni OPER, aby se obraz FLIR zobrazil na HUDu a přejdi na  Steerpoint 4.
 
Verze BMS 4.37.3