Úvod

 

Představ si, že budeš muset bombardovat most, a AAA a SAMy budou samozřejmě most bránit. Máš k tomu naložené bomby MK84s a přilétáš ve 20,000 ft. Vidíš svůj cíl na dvou hodinách, 5nm. RWR řve, AAA a SAM mě právě uzamkl! Otočíš-li se cíli, ale se vším, co se okolo děje, jsi pravděpodobně ztracen. Ach jo! ... A je to tady zase! Otočíš nos k cíli, a skloníš ho k zemi. Zamířit, zamířit, ano, mám to. Pickle a vypadnout odsud. Ale co to bylo? Nadmořská výška je 7000? BANG, BANG, BANG ..... Dostal jsem zásah! Motor je v tahu, a je čas opustit tento kus padajícího šrotu.

 

Toto se stalo nám všem. Být sestřelen SAMem nebo AAA při odhozu bomb. Jak se dostat k cíli, a co je více důležité, jak se vrátit zpět živý? Toto je velká otázka pro všechny strike mise. Plánování je částečná odpověď. Jestliže naplánuješ svůj útok, budeš mít lepší šanci přežít strike misi. Ale jak a co můžeš udělat? Jedna z věcí co můžeš udělat je ověřit si, zda nejsi vidět. OK, vezmu si na to F117 nebo B2 a budu v pohodě. Ale my jsme piloti F-16. Nemáme tuto možnost!  

 

Jedna z možností co můžeš zkusit, je zůstat pod radarem a vyrazit nahoru těsně předtím, než odhodíš svoje bomby. To poskytne nepříteli jen krátkou dobu k sledování a také krátkou dobu k zaměření a vystřelení. Mohl bys také zůstat nad hrozbou a shodit bomby z bezpečné výšky. Mohl bys zůstat daleko od hrozeb a hodit bombu k cíli. Ale kdy máme jít nahoru? Jak vysoko máme vyšplhat?

 

Odpověď na tyto otázky se nacházejí v manuálech MCH 11 – F-16 Vol. a RP5. Tento program poskytne vložit tyto proměnné do počítače F-16. V podstatě jsou extra body na trase v poslední části útoku. F-16 je zobrazí jako virtuální značky ve tvém HUDu a jsou to body, které ti oznámí, kdy otočíš, nebo kdy budeš stoupat nebo klesat. Tímto způsobem můžeš letět naplánovaný útok s neřízenými bombami. Tato taktika může být použita proti všem cílům jako budovy, mosty a stojící vozidla se známými pozicemi.

 

Tento manuál bude nejenom vysvětlovat, jak použít tento program, ale také poskytne vysvětlení, jak použít tato data v kabině. A také bude popisovat některé taktiky, které můžeš použít, aby tě dostali bezpečně domů.

 

Rozdíly mezi manuály.

Některé manuály používají různé názvy pro vizuální značky a liší se v poloze, kde jsou umístěny. Některé věci se budou lišit od toho, co jsi používal. Protože Falcon je počítačový program, a ne opravdová F-16, ten má svoje omezení. V této verzi rozmístění bodů bude stejné jako v dokumentu MLU_M1. Rozdíl mezi VIP a VRP je nyní používán, tak jak se má.