Zvláštní vlastnosti

Používání OA2

Pokud chceš, můžeš umístit OA2 za cíl jako pomůcku k zaměření. Jestliže vybereš tuto možnost a značka OA2 bude umístěna za cíl. Pak bude v ose a je umístěná v určité vzdálenosti, která bude odpovídat s Aim Off Distance. Toto je vzdálenost, kam budeš muset mířit s FPM. Když máš FPM v této vzdálenosti za cílem a máš plánovaný úhel střemhlavého letu, bod odhozu bude na cíli, když dosáhneš plánované výšky odhozu. Jestliže jsi vybral tuto možnost, musíš si být vědom vizuálního bodu obratu. Po průletu VIP, postupuj jen k OA1. Během stoupání, postupuj znovu k OA2. Obrať k OA2 s použitím naváděcí pomůcky. Nyní bys měl být v ose s cílem a mohl bys postoupit na bod obratu k TGT. Radarový kurzor nyní je nad cílem a můžeš ho uzamknout.

Umístěním OA2 do Aim Off Point nám poskytne bod navíc. Jako 1. bod máme VIP / VRP. PUP bude druhý bod. Nastav bod obratu na OA1 a radarový kurzor bude zobrazen jako bod 3, bod pro obrat. Přitáhni nahoru a zde najdeš bod 4, OA1 jako bod sestupu. OA2 je pátý a poslední bod jako Aim Off Point.

Změna vzdálenosti VIP k PUP

Můžeme nastavit vzdálenost mezi VIP a PUP. Při „Auto“ tato vzdálenost bude změněna automaticky. Ta má dvojnásobnou hodnotu akčního dosahu. Ale v mnoha případech je zbytečně dlouhá. Toto nastavení je hezké použít na začátku pro představu, jak profil pracuje. Později můžeš nastavit spodní hodnotu jako 1 nebo 2 nm. Tak se dostaneš blízko k PUP a máme menší čas k opravě, ale můžeme dříve více manévrovat, než se dostaneme na začátek profilu.