1.4 Přílet

Letový provoz při návratu bude postupně navazovat rádiovou komunikaci s ATC prostřednictvím frekvencí pro Approach, Tower a nakonec  Ground.

Služba přiblížení Approach bude řídit pořadí všech vracejících se letů až do finálního přiblížení. Služba věže Tower bude řídit finální přiblížení, dokud let neopustí aktivní dráhu.

Pozemní služba Ground bude řídit pojíždění zpět na stojánku.

Pokud jsou lety při odletu považovány za jeden celek, není tomu tak vždy při návratu.

Během mise se můžou jednotliví piloti letu rozdělit a vrátit se na přistání v různou dobu nebo typ přiblížení ovlivněné počasím může přinutit ATC, aby se zabýval každým letadlem zvlášť.

Pokud jsou wingmani v době prvního kontaktu ve vzdálenosti do 20 NM od vedoucího letu, budou zařazeni do fronty na přistání.

Pokud jsou wingmani v době prvního kontaktu vzdáleni od svého vedoucího letu více než 20 NM, budou službou ATC v BMS považováni za samostatný let a budou muset kontaktovat ATC sami.

Počet letadel v letu, který služba ATC bere v úvahu, je uvedeno při prvním kontaktu na frekvenci přiblížení:

Gunsan Approach, Falcon 1, 4 Ship F-16, 15 NM North West, 10 000 ft, request visual approach.”

Jako vedoucí letu nebo vedoucí elementu tak budeš vždy vědět, jaký počet letadel služba ATC považuje za počet letadel ve tvém letu.

 

V BMS má ATC k dispozici 5 hlavních přiblížení:

  • Overhead recovery – Přiblížení po okruhu
  • Unrestricted approach – (Volné přiblížení - staré přiblížení "autonomous") 
  • Formation landing – Přistání ve formaci
  • Visual – Vizuální vektorové přiblížení
  • Instrument – Vektorové přiblížení podle přístrojů

Od verze 4.37.2 bude ATC upřednostňovat nejdelší dráhu při oznámení "Heavy", pokud je to nutné a možné.

To je užitečné zejména v případě, že máš těžké letadlo (z důvodu zatížení / zbývajícího paliva), aby se zvýšila bezpečnost posádky a letadla a aby se zabránilo přejetí dráhy.

 

Verze BMS 4.37.3