1.4.5 Vektorové  přiblížení podle přístrojů - II

Některé postupy s delšími ARCDME nebo postupnými zatáčkami mohou být problematičtější, jak je znázorněno níže:
 
Obrat o 180°, které je při výše uvedeném postupu vyžadován, je obtížné provést pouze se 4 referenčními body. Mezi skutečným kurzem při obratu a vektory udávanými ATC bude značný rozdíl.
 
Vezměte prosím na vědomí, že vektory udávané ATC při letu na tomto typu mapy nemusí odpovídat trase, kterou pilot skutečně letí. (Zase zde chybí červené puntíky. Menny)
 
Pro BMS byl vytvořen další typ přiblížení, aby lépe odpovídal požadavkům ATC “Vectors for Instrument Approach”.
 
Na radarových mapách jsou 4 body používané ATC jasně označeny symbolem FIXu, takže není nutné je označovat červeným kruhem.
Každý FIX má jméno, souřadnice a výšku. FIXy jsou propojeny kurzem a vzdáleností.
 
Když je to nutné, aktuální body v souboru ATC nejsou přesně shodné se souřadnicemi fixu, ale jsou chytře umístěny blízko nich, aby se předešlo problému s přeletem, který byl vysvětlen dříve.
 
Ještě ne všechna letiště mají radarové karty přiblížení. Pokud je letiště vybaveno radarovou kartou přibližení, mělo by se používat spolu s vektory ATC pro postupy přiblížení podle přístrojů.
Pokud letecká základna nemá žádnou radarovou mapu přiblížení, použijí se vedle vektorových postupů ATC i běžná přiblížení. 
 
Více informací o těchto typech radarových přiblížení nalezneš v příslušných kapitolách tohoto dokumentu. (Falcon charts review - Approach charts) 
 
Verze BMS 4.37.3