5. porucha

HUD selhal a nepotřebujete k tomu žádnou indikaci závady ani zprávu VMS. Poruchu stejně potvrďte tlačítkem F-ACK. Jako obvykle u těchto specifických poruch sběrnice nemůžeš za letu nic napravit. Výzvou v tomto případě nebude zvládnout poruchu, ale zvládnout finální navigaci a přistání bez Head Up displeje.
 
Nepodceňuj poruchy HUDu. V závislosti na rozhodnutích, které jsi učinil dříve v tomto letu, k ní může dojít v určité vzdálenosti od domovské základny nebo uprostřed přiblížení. Ztráta HUD znamená, že přijdeš o FPM. Drift nebudeš kompenzovat intuitivně, jako bys FPM umístil na práh dráhy. Ztratíš také rychlost a výšku a značku AOA. To vše jsou velmi důležitá nastavení nebo pomůcky k přistání letadla.
 
Nyní se musíš podívat na hlavní přístroje s hlavou dole, abys zjistili svou rychlost a výšku. Levý indexer udává tvou AOA. Nezapomeňte při přiblížení mít žlutou těsně nad zelenou a přistávat se zelenou AOA. Trik spočívá v posouzení výchylky od žluté přes zelenou až po červenou.
 
Nejproblematičtějším parametrem však může být korekce potřebná pro snos větrem. Bude mnohem obtížnější jej odhadnout a korigovat. Nezapomeň, že je lepší to udělat před driftem, takže se ujisti, že je vítr zobrazen v DED, a korigujte svůj kurz, než začnete driftovat.
 
Verze BMS 4.37.3