Závěr:

Mechanika analýzy selhání systému je vždy stejná:
 

Nejdříve letadlo upozorňuje na přítomnost varování nebo výstrahy.Pokud se jedná o výstrahu, zobrazí se na displeji HUD nápis WARN a Betty oznámí: “WARNING WARNING”.

Pokud se jedná o výstrahu, rozsvítí se na panelu výstrah příslušná kontrolka výstrahy a několik sekund poté se rozsvítí kontrolka MASTER CAUTION. Betty oznámí: “CAUTION – CAUTION”.

 

Potom bys měl zkontrolovat příslušné výstražné kontrolky nebo varovné kontrolky. Měl bys zkontrolovat také displej poruch pilota, který může poskytnout více informací o porouchaném systému, zejména mnemotechnickou pomůcku na prvním řádku, která bude dovádět ke konkrétním systémům letadla, tj. motor, FLCS, avionika.

 

Na základě výše uvedených informací se podívejte na konkrétní panel nebo přístroj a podnikni kroky k odstranění poruchy, pokud je to možné.

 

Rychlý pohled do MFD MFL (Maintenance Fault list) na MFD také pomůže sledovat závady.

Pokud byla závada odstraněna, potvrďte ji pomocí F-ACK, MASTER CAUTION nebo HUD WARN RESET. Pokud závada nebyla odstraněna, proces začne znovu.

 

Pokud se závadu nepodaří odstranit, lze MASTER CAUTION a HUD WARN resetovat, ale na displeji PFLD bude stále svítit první řádek, abyste věděli, že závada přetrvává.

 

Verze BMS 4.37.3