1.6.1 Hung Start / No Start

K Hung startu dojde, když se otáčky přestanou zvyšovat nad 25 %, ale před dosažením IDLE. V BMS však není skutečný Hung start realizován. Nicméně mohou nastat případy No start, které mají v BMS dva možné zdroje.
 
Pokud se startér Jet Fuel Starter (JFS) spustí, ale otáčky se nezvýší po posunutím plynu z CUTOFF nebo po použití zarážky volnoběhu, znamená to hardwarový problém se škrticí klapkou (pravděpodobně nesprávná kalibrace) nebo problém s tlačítkem volnoběhu. V takových případech je vhodné přerušit let a zkontrolovat hardware a konfigurační nastavení.
 
Od verze 4.35 a zavedení možnosti START1 pro JFS jsou výskyty No Start pravděpodobnější (prostě motor nenaskočí). Možnost START1 poskytuje šanci 50/50 při spuštění systému JFS. Nenastartování systému JFS pomocí možnosti START1 se pozná podle toho, že kontrolka chodu systému JFS zůstane zhasnutá déle než obvyklých 30 sekund, které jsou nutné k tomu, aby se rozsvítila a indikovala správnou činnost systému JFS. Ručička otáček navíc zůstává na nule.
 
V případě takové poruchy vraťte přepínač JFS do polohy OFF. Prvním pokusem se vybije pouze jeden akumulátor JFS/Brake, druhý zůstane k dispozici a nabitý. Pilot se může rozhodnout provést druhý pokus o spuštění JFS pomocí START1 nebo START2, přičemž v obou případech se využije poslední zbývající akumulátor JFS/Brake. Pokud je druhý pokus úspěšný, oba akumulátory JFS/Brake se během následného provozu motoru dobijí. Pokud však druhý pokus selže podobně jako první, jediným východiskem je požádat pozemní personál o pomoc při dobíjení JFS prostřednictvím nabídky ATC. Tento proces trvá přibližně 3 minuty a může být spojen s náklady, obvykle v podobě bedny piva.
 
Verze BMS 4.37.4.1