1.1 Příprava

Před vstupem do kokpitu se ujisti, že máš hrubý přehled o uspořádání kokpitu a avioniky.
Příručky Dash -1 (Systémy) a Dash -34 (Avionika) (/Docs/02 Aircraft Manuals & Checklists\01 F-16) poskytnou veškeré informace potřebné k tomu, aby ses stal schopným k ovládání letounu F-16. Pochopení podrobností a možností všech systémů zabere určitý čas. Dělej malé kroky, jeden po druhém, a snaž se vyhnout tomu, abys byl (úkolem) přesycen. BMS má strmou křivku výuky. Věci se pak dají dohromady.
 
F-16 blok 50/52 uspořádání kabiny a panelů
 
 
Kromě dokumentů Dash doporučujeme pro všechny postupy používat kontrolní seznam pro F-16 Block 40-52 v části (/Docs/02 Aircraft Manuals & Checklists\01 F-16/F-16 Checklists). Účelem těchto kontrolních seznamů je ujistit se, že s letounem F-16 zacházíš technicky správně, aby ses vyhnul selhání systému nebo nebezpečným stavům.
 
Proveď RAMP start, jak je popsáno v kontrolním seznamu BMS (Blk40-52). Použijte stránky v části N pro blok 52 (motor: PW229). Chcete-li se seznámit s uspořádáním kontrolního seznamu, najdete soubor "README_Checklist" ve výše uvedené složce.
 
Možná již znáš postup spuštění letadla na rampě, protože jsi jej zvládl již v předchozí verzi BMS. S každou novou verzí však mohly být zavedeny další funkce, které vyžadují jiné vstupy nebo postupy. Opět vám doporučujeme pročíst si všechny dokumenty a kontrolní seznamy a vyhledat změny (všechny změny jsou v dokumentu označeny barevnými čarami). Znovu si proleť následující tréninkové mise, abys ocenili vylepšení věrohodnosti zpracování nejnovější verze BMS.
 
Verze BMS 4.37.3